De afspraak

1.6K 153 14
                                    

Na nog wat geklets te hebben met wil loop ik terug naar mijn kamer. Het is drie uur, maar ik heb geen zin om verder te trainen. Dan klopt er iemand op de deur. ''Er is een brief voor u, mevrouw Ayleward.'' Ik veer op, zou Aiden weer een brief gestuurd hebben? Ik scheur de envelop open en begin gretig te lezen.

Lieve Zora,

Ik weet dat ik gister ook al een brief gestuurd heb, maar ik kon het niet laten. Er is in één dag ook zoveel gebeurd. Ik zal het je vertellen: De wachters hebben ontdekt dat er een spion van een ander koninkrijk in ons midden is. Hierdoor wordt het toernooi versneld, en het is al over drie dagen om verdere trammelant te voorkomen. Ik ben heel erg zenuwachtig voor je, al weet ik dat ik dat eigenlijk niet hoef te zijn. Jij kunt dit met gemak!

Enne, over twee dagen heb ik 's middags en 's avonds toevallig vrij (heel toevallig) van mijn verplichtingen. Ik zou je graag nog een keer willen zien. Eigenlijk is dit verboden, maar ik heb al een oplossing bedacht.

Ik zie je over twee dagen in de tuin aan de rechterkant van het gebouw, een beetje in de schaduw onder de bomen. Dan zijn we vanaf binnen niet te zien. Om zeven uur, als je klaar bent met eten. Ik verheug me erop, tot snel.

Liefs,
Aiden

P.S: Ik ben heel erg gehecht geraakt aan je knuffel. Ik heb hem Zaira genoemd... (knipoog)

Assassinated (Voltooid✔)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu