Ik kijk naar Zavier terwijl hij opstaat. Hij loopt naar me toe, en komt heel dicht op me staan. Ik ril, hij ziet er behoorlijk eng uit en is heel erg imponerend. ''Jij gaat dit toernooi winnen, en ik weet precies hoe ik jou daarmee kan helpen!'' Hij draait zich om en gaat weer zitten. ''Hoe dan?'' Vraag ik nieuwsgierig. ''Daar hebben we het later over. Ga nu maar naar je kamer. Er is post voor je.'' Verbaasd kijk ik hem aan. ''Wie wil mij nu weer post sturen?'' Hij haalt zijn schouders op. ''Dat vraag ik me ook af,'' zegt hij met een knipoog. Ik besluit dat ik deze Zavier wel mag. Hij is mysterieus, maar ik heb wel vertrouwen in hem.
Onderweg naar mijn kamer kom ik Will tegen. Als hij mij ziet rent hij haast naar me toe. ''Je bent toch niet weggestuurd?'' Hij ziet eruit alsof hij zich schuldig voelt. ''Nee hoor, dat zou ik niet laten gebeuren. Ik heb de bewakers een lesje geleerd,'' zeg ik grijnzend. Will grijnst terug, en loopt samen met mij door de gangen, richting de kamers. ''Heel erg bedankt van net,'' zegt hij uiteindelijk. ''Geen dank, ik zou jou moeten bedanken. Jij hielp mij.'' Wills grijns wordt nu nog groter. We praten nog wat over Beal en zijn maten tot we aankomen bij de kamers. Ik zeg hem gedag en open dan mijn deur.
Ik ben blij dat ik zo goed kan opschieten met Will, ondanks dat hij veertien is. Hij is aardig, en ik kan wel een vriend gebruiken deze weken.
Mijn oog valt op de enveloppe die op mijn bureau ligt, en ik pak hem en ga op bed zitten. Een tijd lang staar ik alleen maar naar de enveloppe en de postzegel. Te verbaasd om hem open te maken. Het is een postzegel van het koninklijke huis. En het handschrift herken ik ook. Deze brief is van Aiden. Maar wat wil Aiden mij nou weer schrijven? Snel scheur ik de enveloppe open, en ik begin gretig te lezen.
JE LEEST
Assassinated (Voltooid✔)
FantasyIn 1 verhaal, 1 wedstrijd. 30 assassins, 1 prijs. 99% kans op de dood. 1 regel om te overleven, Niet sterven! 1 hart, 1 prins, 1% kans op winst. ------------------------------------------ 23-3-2017 12:01 = 1K reads! Hoogste in ranking: #1 in Fantasy...