P.S: Ik mis je

1.6K 153 17
                                    

Beste Zora,

Ik weet dat je verbaasd zult zijn. Waarom stuur ik jou een brief? Deze brief heb ik al twintig keer overgeschreven, en steeds weer weggegooid. Ik vind het moeilijk om hem te sturen. Maar ik wil gewoon een aantal dingen kwijt. 

Ten eerste denk ik de laatste tijd vaak terug aan de dag dat ik jou kwam ophalen. Je kon bijna niet meer praten, weet je dat nog? Dat was de eerste keer dat je me verbaasde en verwonderde. Er volgende nog vele keren. Zoals die keer met de messen, dat je me aan de muur vast pinde. Jij zit altijd vol met verassingen. 

In de weken dat je bij mij in het paleis was ben je heel erg gegroeid. Ik zag je houding veranderen. Ik zag je groeien, en dat vond ik mooi. 

Je hebt me heel erg aan het nadenken gezet. Daar ben ik je dankbaar voor. Je hebt me laten nadenken over het rijk. Gaston is slecht voor het rijk, en er moet iets gebeuren. Dat heb je me meerdere keren duidelijk gemaakt. Natuurlijk wist ik het al, maar door jou heb ik meer zekerheid gekregen. Ik heb de beslissing genomen: ik ga het veranderen. Ik ga ervoor zorgen dat het goed komt met het rijk. Ik weet alleen niet hoe. Ik hoop dat jij me daarmee wilt helpen. 

Al deze dingen moest ik even kwijt, ik vond dat je het moest weten. Je hebt me verbaasd en verwonderd. Ik wens je veel succes met het trainen voor de grote finale. Ik weet zeker dat je dit kunt. 

Hartelijke groet,
Aiden. 

P.S: Ik mis je. 

Assassinated (Voltooid✔)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu