Blunder Blooper LOL Neem dit niet serieus...

1.5K 119 26
                                    

''Hè? Leider van de rebellen?'' Ik sta met mijn mond vol tanden. Welke rebellen? Waarom vertelt hij dit aan mij? ''Nou, in de natuur en scheikunde ben ik behoorlijk goed,'' zegt hij met een knipoog. ''Ik wil je trouwens ook wel leren om cadeautjes in te pakken!'' ''nou flikker op ouwe!!'' \Roep ik uit. HIj kijkt me verbaasd aan. Dan moet hij grijnzen. Hij loopt naar me toe met een tandenborstel in zijn hand. ''Ik ga je vermoorden!'' Nu ben ik bang en ik ga een vreemd dansje doen. ''noob'' zegt hij. ''Ik kan veel beter dansen!'' Hij spring op en neer als een blobvis en schudt met zijn kont. Ik pak de tandenborstel af. ''Die is van mijn hyena pet.'' Plots gaat hij op zijn knieën zitten. ''Wil je met me trouwen?'' ''Jaaaaaa'' roep ik uit. ''Ik had het niet tegen jou, ik had het tegen de tandenborstel!'' IK word rood. Ik kan niet met jou trouwen ,Im your father..! MIND BLOWONG [PLOT TWIST :))

HAHAH, #meligebui Dit hoor niet bij het boek en is niet serieus maar we vonden het zo grappig dat we het toch maar online hebben gegooid. Vergeet dit maar gewoon snel, en lees door bij het volgende, normale hoofdstuk!

:P

En btw super bedankt voor alle support!

bay



Assassinated (Voltooid✔)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu