Verbaasd staar ik naar het papier in mijn handen, maar van binnen maak ik een vreugdes dansje. Niet omdat ik Aiden weer zie maar omdat ik niet nóg een week in dit verkreukte oord hoef te zitten. Of toch om Aiden? Ik weet het ook niet meer. Het is ook zo ingewikkeld. Hoe kun je als assassin verliefd zijn op een prins? Wat heb ik toch de laatste tijd. Ik ben een assassins en assassins vermoorden mensen.
''Zora, je weet dat je nu hoort te trainen.'' Een barse stem vanaf de gang, waarschijnlijk Zavier. ''Ik ben al klaar!'' Roep ik geïrriteerd. ''Laat maar zien.'' En ik hoor dat hij zijn hand op de klink legt. Snel sta ik op, en loop naar de deur toe. Voordat Zavier hem open kan doen open ik hem al. Hij kijkt een beetje verdwaasd maar herpakt zich dan. ''Kom kom, we zijn nog wel een behoorlijke tijd bezig als je alles moet laten zien.''
Weer doe ik mijn rondje door de hele zaal. Alle tweeënvijftig onderdelen, in veertig minuten! Nieuw record. Zavier staat in een hoekje goedkeurend te kijken. Maar de meeste jongens staan me met open mond aan te staren zodra ik klaar ben. ''Moest je weer even opscheppen,'' roept Shane. Beal roept iets instemmends.
''Ben ik nu klaar?!'' Zuchtend loop ik naar Zavier toe. ''Ja, voor nu wel. Maar waarom heb jij eigenlijk nog een trainer nodig? Ik zie je morgen vijf uur op het buitenveld, in de tuin aan de linkerkant,'' zegt hij glimlachend en hij loopt de zaal uit. Mag ik ook een keer uitslapen? Waarschijnlijk niet. Zucht...
Sloffend loop ik naar de eetzaal en begin ik langzaam te eten. Het is nog vroeg dus ben ik de enige. Als ik mijn eten op heb loop ik in dezelfde trage pas weer naar mijn kamer en ga ik op mijn bed liggen. Ik denk even aan helemaal niets meer... Behalve de wedstrijd, Aiden, hoe irritant Beal is, Aiden, eten, aan dat ik morgen vijf uur al moet opstaan, Aiden. Dit word een veelte lang rijtje, met veel te vaak Aiden. Dus probeer ik maar in slaap te komen, wat warempel ook nog lukt ook.
Welterusten!
Vandaag: assassinated staat op #1 in Fantasy! Wij zijn écht ontzettend blij en willen al onze lezers heel erg bedanken voor het lezen, stemmen en reageren! We hadden nooit verwacht dat assassinated zo erg in de smaak zou vallen! Nogmaals, heeeeeeeel erg bedankt!
JE LEEST
Assassinated (Voltooid✔)
FantasíaIn 1 verhaal, 1 wedstrijd. 30 assassins, 1 prijs. 99% kans op de dood. 1 regel om te overleven, Niet sterven! 1 hart, 1 prins, 1% kans op winst. ------------------------------------------ 23-3-2017 12:01 = 1K reads! Hoogste in ranking: #1 in Fantasy...