34

4.8K 303 1
                                    

- Szép reggelt, JaeHwa! - Köszöntött a bejárónő.

Szoknom kell még a nevemet. Hallgatnom kell rá, ha hívnak vagy szólnak, nehogy eláruljam magam. Úgy látszik, hogy Jungkook mindenkinek e tudtára adta az új nevemet, mert alig egy délután telt el és már mindenki tisztában volt az új főnökükkel.

- Jó reggelt! Hogy van? - Érdeklődtem mosolyogva.

A hölgy kicsit megszeppenve állt meg a reggeli készítése közben. Oldalra fordította a fejét, hogy rám nézhessen. Tudtam, hogy nem szokás itt kedvesnek lenni, de azért elég sok szabályt megszegtem már az itt tartózkodásom alatt.

- Jól, és ön? - Válaszolt végül kicsit megszeppenve.

A kezembe vettem a vízforralót és leöntöttem a benne lévő, meleg folyadékkal a zöld tea filterét.

- Köszönöm, elég jól aludtam - Feleltem. Megkevergettem egy kicsit a készülő teát, hogy a cukor és a citromlé kellemes íze egyenletesen elvegyüljön a reggeli frissítőmben. - Jungkook megint elment dolgozni?

- Igen - Bólintott, miközben gondos odafigyeléssel szeletelte a zöldségeket.

Bólintottam, hogy tudomásul vettem. Ott hagytam a nőt a konyhában és az utamat azonnal a könyvtár felé vettem. Még hetekkel azelőtt kinéztem magamnak egy nagyon jó könyvet, amit el szerettem volna olvasni, csak sajnos sosem jutottam el odáig a lövészgyakorlatok, a hamis papírok és az egyéb teendők miatt.

- JaeHwa! - Hallottam a frissen kapott nevemet a hátam mögül. Megperdültem, hogy lássam, ki szólított meg és szembe találtam magam Jungkook egyik emberével. Mélyen meghajolt előttem, amit én is viszonoztam egy nagyobb fejbólintással. - A főnök azt kéri, olvassa át ezt!

A kezembe adott egy mappát, benne néhány letűzött lappal. Átvettem tőle és bólintottam.

- Rendben - Vettem tudomásul egyszerűen. A férfi azzal újból tiszteletét fejezte ki egy kisebb biccentéssel és elsétált mellettem. Visszafordultam eredeti úti célom felé és amíg sétáltam, körbeforgattam a kezemben a fekete irattartót. Sem egy betű, sem egy apró folt nem folt rajta, csak egy egyszerű, műanyag tasak, amit nekem címeztek.

Leültem a kanapéra, az asztalra tettem a teát és az ölembe húztam a mappát. Lecsattintottam róla a gumiszalagot, ami összetartotta az elejét és a hátulját, aztán kivettem belőle a papírhalmot. Talán négy-öt oldal lehetett, tetőtől talpig, oldaltól oldalig szöveggel. Magam elé tartottam és először a hozzá tűzött kis papírt olvastam el.

" JaeHwa-yah! Tudom, hogy jogi háttérrel rendelkező gimnáziumba jártál és elég intelligensnek tartalak ahhoz, hogy ezt rád bízzam. Olvasd el ezt az ajánlatot, amit az egyik maffia csoport küldött a közeljövőben megtartandó tárgyalásunkkal kapcsolatban. Keress benne kiskapukat és olyan szavakat/mondatokat, amik veszélyeztethetik a családod. Délután jövök-JK"

Én olvassam el? Keressek benne...azt sem tudom, mit keressek! Milyen kiskapuk vagy baj lehetne? Hiszen nem is tudom, milyennek kellene lennie egy ilyen ajánlatnak, hogy a fenébe kezdjek én így hozzá? Honnan tudjam, hogy egy szó vagy egy mondat jó vagy sem, amikor azt sem tudom, miről van szó. Mintha egy öt éves gyerekkel ellenőriztetnéd a saját céged éves könyvelését, hogy számolja ki és keressen eltéréseket.

Sóhajtottam és az ölembe fektettem az első oldalt. Olvasni kezdtem.

----

Megdörzsöltem a szememet, mert már alig láttam, de nem hagytam abba. Egyszer átolvastam mind a négy oldalt, aztán oldalanként külön-külön mindegyiket még kétszer, végül mondatonként kezdtem elemezni az eleinte értelmetlen szöveget. Három és fél óra után már kezdett összeállni a fejemben, hogy miről van szó és a kibúvókat kis kezdtem látni. Fogtam egy üres papírt és kerestem egy tollat és elkezdtem lejegyzetelni azokat a részeket, amik szerintem nem voltak túlságosan fair vagy teljesen érthető mondatok.

A maffia karjaiban (BTS-JK)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant