Hajnalban még egyszer felébredtem egy rossz álom miatt. Ebben a képben Myung, mielőtt sikerült volna megölnöm, megerőszakolt. Megint. A legrosszabb az volt, hogy az álmomban láttam, amint Jungkook a felvételeket nézve mosolyog és élvezi a jelenetet, mint egy ingyen pornóoldal reklámfilmjét. Beletelt egy kis időbe, mire a mellettem fekvő férfinek sikerült lenyugtatnia és elért a tudatomig, hogy az a szemétláda valóban halott és Jungkook pedig sosem nézné ilyen élvezettel az ilyen jeleneteket, amikben én vagyok az áldozat.
Mikor reggel felkeltem, valamennyire már kezdtem visszanyerni a frissességemet, tekintve, hogy az elmúlt négy napból három és felet biztosan végig aludtam. Amikor kinyitottam a szememet, egy alvó Jungkook tárult a szemem elé, ami azonnal jobbá tette a még el sem indult napomat. Angyali arca nyugodt és gondtalan volt álmában, telt ajkai résnyire elnyíltak, ahogy a levegőt vette, pufi arca még jobban feldagadt, ahogy a párna összenyomta, amin feküdt. Kisfiús arcával ellentétben alig pár centivel lejjebb, egy szívdöglesztő, izmos hát bukkant elő a derekáig felhúzott takaróból, amin vadmacska gyönyörrel mozogtak az izmok szinkronban, amint a hason fekvő férfi egy aprót mozdult.
Megnyaltam a számat. Tudtam, hogy a doki azt mondta, hogy pihenjek az égés és a zúzódások miatt, de ki tudna ellenállni egy ilyen lehetőségnek az ágyában? Kezeket fel! Senki...
Lassan közelebb hajoltam és finoman, alig érezhetően hozzányomtam a számat az alsó ajkához. Válaszként és sóhajt kaptam, majd a férfi megnyalta a száját. Még mindig csukott szemmel helyezkedni kezdett és bal kezét befúrta a párnája alá, hogy azt ölelgesse. Szélesen mosolyogtam a tettén, aztán miután vártam egy pár másodpercet, hogy biztos legyek benne, hogy ismét mély álomba merült, megismételtem a leheletfinom csókomat a most már nedves ajkán. Ezennel egy halk morgást kaptam és összezárta a száját. Az oldalára gördült és felhúzta a mellkasáig a takarót, elrejtve ezzel előlem a kidolgozott kockákat, ami még fekve, nyugalmi állapotában is kivehető volt. Kidolgozott mellkasán így is hosszú másodpercekig időzött a tekintetem, csakúgy, mint a bozontos haján, ami a homlokába hullott a forgolódás közben.
Mutatóujjammal óvatosan kisöpörtem a tincseket, hogy legalább egy oldalra álljanak a homlokán, ne pedig a szeme előtt libegjenek. Megint közel hajoltam, de ezennel, mielőtt a puha csókom megérkezett volna, Jungkook erős karjai lerántottak az ágyra és maga elé gyűrt. Felnevettem és kényelmesen elhelyezkedtem, neki háttal, hogy teljesen bele tudjak simulni a teste által kialakított félkörbe. Bal karja a mellkasom előtt fogott magához.
- Ez nem ér - Nevettem, tettetett megbántottsággal.
- És az alvó féllel ér szórakozni? - Dörmögte rekedt, fáradt hangon a nyakam hátuljába.
- Már nem alszol - Közöltem jókedvűen.
- Már - Értett egyet.
Sóhajtott egyet, aztán elengedett. A hátára gördült, hogy kinyújtózkodjon egy hatalmas ásítás kíséretében. Én a könyökömre támaszkodva, hason fekve néztem őt. Mikor kinyújtózkodott, karjait felém emelte. Én mosolyogva csúsztam feljebb, hogy rá tudjak mászni félig. Felsőtestemet az övén pihentettem, amíg a lábaim még mindig a matracon voltak. Szorosan hozzá bújtam és élveztem a közelségét. Ő körém fonta a karjait, amik megfeszültek, ahogy magán tartott engem. Egyik tenyere a hátamat simogatta, másik pedig a hajamat.
YOU ARE READING
A maffia karjaiban (BTS-JK)
FanfictionÉn csak utazni akartam, megnézni ezt a csodálatos országot és tanulni a nyelvet. Minden olyan jól indult, a szüleim kifizették a repülőjegyemet, a szállást és még egy helyi idegenvezetőt is, aki tíz napig kísérgetett. És mi lett belőle? Félelem és r...