16.

5.9K 373 39
                                    

- És ez milyen? - Ártatlan arcal picit hátrafordultam, hogy a fenekemet is jól láthassa az utolsó fehérnemű szettben, amit felpróbáltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- És ez milyen? - Ártatlan arcal picit hátrafordultam, hogy a fenekemet is jól láthassa az utolsó fehérnemű szettben, amit felpróbáltam.

*Jungkook POV*

Tudtam, hogy mire megy ki a játék. Már akkor látszott az eltökéltség az arcán, amikor az első szettben kilépett a függöny mögül. Tetszett, ahogy a zavarát leplezte és ez az utolsó darabokra már-már természetesen magabiztosra sikerült. Nem bírtam levenni a szememet róla. A kulcscsontja kissé kiemelkedett a nyaka alatt, mellei nem voltak nagyok, de szép, formásak voltak és azon kaptam magam, hogy amikor eltűnt a függöny mögött, a kezemet vizslattam és a fejemben összemértem a mellméretével és arra jutottam, pont beleillene a markomba. Alakja szinte tökéletes volt a gyönyörű ívekkel, lapos hasával és fenekével, ami látszólag nem volt izmos, de csábítóan formás. Combjai vékonyak voltak és kicsit gyengének tűntek, amit betudtam az évek gyötrelmeinek, amit annál a szemétnél töltött.

Amikor nem válaszoltam, megfordult és a tükörben kezdte el magán igazgatni a fekete, csipkés darabot. A mellei kissé megmozdultak, ahogy a melltartót húzogatta magán, hogy kényelmes legyen a tartása. Miközben jobbra-balra fordult, hogy minden szemszögből megnézhesse magán a szettet, a feneke megfeszült és hívogatóan ugrált, ahogy a lány a testsúlyát hol az egyik, hol a másik lábára helyezte.

- Tetszik - Mondtam végül. - Jobb, mint a bronz.

Debbora egy pillanatig még nézegette magát, aztán visszafordult hozzám.

- Nekem az is tetszett - Vont vállat.

- Nem mondtam, hogy nekem nem - Feleltem. - De ebben jobban látok mindent.

Csipke anyaga miatt a szett éppen, hogy eltakarta azt, amit kellett. Egyszerre volt vad és elegáns.

- Ugyanannyit látsz benne, mint a másik tízben - Kezeit csípőre tette és úgy nézett rám.

Szexi nő egy ilyen pózban, miközben fehérneműben van... Mennünk kell, mielőtt bajok lesznek ott délen.

- Igaz - Bólintottam. - De abban jobb a feneked. Bár nem elég izmos. Lehet, hogy meg kellene edzenem.

Kijelentésemre egy kisebb érzelmi sokk suhant át az arcán, mielőtt újra felvette volna a magabiztos arcot. Tetszett, hogy ennyire gyorsan tanult és okosan használta a testét és a szavait. Tudta, mennyit mondhat és mikor. Az eladó közelében szinte nem szólt egy szót sem, hagyta, hogy én beszéljek. És még ilyen kínzó helyzetben is tudja, hol húzza meg a határait.

- Honnan tudod, hogy nincs még megedzve? - Apró, féloldalas mosolyt kaptam, ami még melegebbé tette a helyzetet.

Fellöktem magam a fotelből és két lépéssel elé értem. Másodpercekig csak néztem a szemébe és élveztem azt a kitartást, amivel harcol a kemény tekintetem ellen. De lássuk, ismét zavarba hozom e.

A maffia karjaiban (BTS-JK)Where stories live. Discover now