- 2. Rutin -

177 45 4
                                    

Sabah gözlerimi açmamla vücudumdaki ağrıları hissetmem bir oldu. Kemiklerim sızlıyordu resmen.

N'oldu ki bana böyle, diye düşünürken dün olanlar aklıma geldi. Ege...

Sevdiğim olan Ege'nin numarasını bile alamamışken daha önce hiç görmediğim, tanımadığım bir Ege'nin telefon numarasını almıştım. Doğrusu ben almamıştım, o vermişti.

Başıma saplanan ağrı, midemin bulantısı, kemiklerimin sızlaması... Off ne kadar yorucu ! Yataktan kalkamayacağım sanırım ben bu gidişle !

Telefonumu komidinimin üstünden alıp ekranına baktım.

2 mesajınız var.

Hayırdır? Kim mesaj atmış ki?!

Mesajlara girip isimlere baktım. Birisi babamdan birisi de 'Ege :) ' kişisindendi. Önce hangi Ege olduğunu hatırlayamasam da sonra dünküler aklıma geldi ve köfteyi çaktım.

Kimden : EGE :)
Günaydın, nasılsın kanka? (08.25)

Off abi bi de işim gücüm yok bu çocukla kanka mı olucam ya?!!! Hemen mesajı silip babamın attığı mesaja girdim.

Kimden : Babacığım
Sen hala uyumadın mı? (01.37)

Adam artık o kadar iyi tanıyor ki beni, gece 1'de uyumadığımı bile anlıyor uzaktan.

Merak etmesin diye hemen mesajına cevap verdim.

Kime : Babacığım'a
Yok baba, uyumuştum. Görmemişim mesajını. Bugün gelicek misin eve? (09.02)

Mesajlardan çıkıp instagrama girdim. Herkes gezip gezip fotoğraf atıyordu instagrama. Bu da benim canımı sıkmaya yetiyor sabah sabah !

5 takipçi isteğin var.

Hemen açıp kimler olduğuna baktım.

Ahh tabii ki yine tanımadığım insanlar beni takip etmek istiyordu!

Gözlerimi devirip profillerine baktım. Yaşlı adamları kabul etmedim. Diğerlerini ettim. Takipçiden zarar gelmez değil mi? Ama kırk yaş ve üstü olanlar çoğunlukla pislik herifin teki olduğu için onları direkt engelliyorum.

Başıma giren ağrıyla dişlerimi birbirine bastırdım. Telefonu kapatıp yanıma koydum ve gözlerimi kapattım.

Acilen ya duş alıp ağrı kesici içmem gerekiyordu ya da kalktığım gibi geri uyumam.

Birkaç dakika gözlerimi dinlerdirdim, hatta uyumaya çalıştım ama uykum gelmeyince hızla yataktan kalktım.

Havlumu, kıyafetlerimi ve banyo yaparken olmaz olmazım şarkı açmak için telefonumu aldım. Banyoya girip kapıyı kilitledim.

Şarkı listeme baktım. En son birkaç gün önce yeni şarkılar indirdiğim için sorun yoktu, hepsi güzeldi.

Tam şarkıyı açıp banyoma giricekken telefonum çaldı. Arayan isme baktım. 'EGE :)' yazıyordu. Açmak istemesem de açmak zorundaydım, yoksa tekrar tekrar arayacak bu manyak!!!

"Alo?" diyerek telefonu kulağıma yaklaştırdım.

"Nehir! Günaydın. Nasılsın?"

Off abi sabah sabah senle mi uğraşıcam ben! Yalnız bu çocuk benim çok canımı sıkacak gibi.

"..." Ağzımı açıp konuşmaya üşenmiştim resmen. Bir şeyler söylesin de cevap vereyim diye düşünerek sessiz kaldım.

"Alo, Nehir orda mısın? Benim, Ege!"

Kıyımızdaki DalgalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin