- 21. Mesafeler -

41 5 0
                                    

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK  VE ÇOCUK  BAYRAMIMIZ  KUTLU OLSUN.

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!

"Oy anammm!" diyordu  bir ses. Bilin bakalım kim? Sizce nerdeler bizimkiler? Evet evet, benim bu! Yazar! :) Azcık da ben konuşayım  dimi  gız?

Ee hayat nasıl? Azcık yazın da konuşak ayol! Valla soğuk durmayın, yazın yazın . Hayatı deli dolu yaşayın valla.

İyisinizdir  inşallah canım cicimler.
Olmayan da yazsın, azcık mutlu etmeye çalışırız  yani:) ama aşk meşk  olayına  üzülmeyin he.
Şimdi diyeceksiniz , ee bu yazar mal mı da aşk meşk şeysi  yazıyor o zaman?
Valla ne yalan söyliyeyim, yazar mal degul  degul  emme yazar biraz sıkkın. Amaçsız gibi gelmiş burda boş boş şeyler yazıyor. Kendi çapında eğleniyor işte ne yapsın kızcağız?

Len durun da azcık anlatak valla linç yiyecek  yazar. *yazar dediğime  bakmayın, yazarlık zordur. Biz sadece yazanız, yazar değil  ;) *

Gamze ve Demir bizi merdivende karşıladı. Bağcılar/Buca oturuşunda. :D
"Ooo, bakın kimler buradaymış?" dedim iğneleyici  bir edayla. Bir yandan da Kerem'i  dürtükledim.

"Kızım yavaş ya, acıyor her yanım!" dedi Kerem kısık bir sesle. Sadece ben duymuştum. 

Kerem'e göz kırpıp beline kolumu attım. Zaten anca  beline atabiliyordum kolumu.  Daha yukarısına  merdiven lazım! ;)

"Hoppala! Hayırdır, ne bu sırnaş  dolaşlık?" dedi Demirlerin arkasından gelen ve merdivenlerden aşağı inen bir kız. Adı  önemli değil, gerçi sorsanız ben de tam çıkaramam. Öbür  sınıflardan işte ya!

Samimi olmayan bir gülücük atıp, geçip gitmesini bekledim. Diğer merdivenlere adımını  atınca Gamze konuştu :
"Kim bu yelloz?"

Demir koluna  vurdu hafifçe, gülerek.

"Tamam ya! Sen de var ya..."

"Ee, ne var ne yok gençler?" Vay Demir konuşabiliyormuş!

"Ne olsun be, uğraşıp duruyoruz işte şununla!" dedi Kerem.

Aha, bakın şimdi! Kendi kaşınmadı  mı? Hayır bir söyleyin  yani? Kendi kaşınmadi  mı? Kaşındı, değil mi? Şu, mu... Hayırdır  yani?

"Hı, çok yoruluyorsunuz  Kerem Bey sanırsam..?" dedim imalı  imalı.

Kolumu zaten çoktan çekmiştim  belinden ama artık iş başa düştü.  Saldık ya, gevşedi  hemen!

Elimi  sırtına  değdirdim  yavaşça.  Önce şöyle bir okşadım, en etli yer neresiyse  buldum. Gamze başladı :

"Kerem, bacım ! Vallah  sen kaşınmişsan! Ben karişmiyor..." dedi  Urfalı ağzıylan.

"Demir  hele bir kalkarsın var ya, parça pinçik  olur arkadaşın. Benden söylemesi!" dedi ve elini  Demir 'in dizine koydu.  Heyt, aslan kızım benim be!

Demir'e baktım gülümseyerek. Uslu olacağını söyler gibi bakış attı. Kafa sallayıp Kerem'e döndüm.

En etli yeri şöyle bir sıkıp  360° döndürdüm . Kerem önce ne olduğunu anlamamıştı  ama sonradan düştü  jeton.

"Ohaa! N'olur bırak aşkım! Oram ... ahh.... hayır hayır! Kızım orası çok ağrıyordu valla!!"
Kaçmaya çalıştı ama peşini bırakmadım, yapıştım bir kere, bırakır mıyım?

"Ha dün ne yaptıysanız artık?" dedi Demir imalı  imalı. Gamze katıldı:

"Baksana çocuğun  her yeri ağrıyormuş, kim bilir ne fantaziler  yaşadılar o soğuk gece-deeeee..!"

Kıyımızdaki DalgalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin