Herne kadar uyanmakda zorluk çeksemde güneşin delici ışınları fazlasıyla göz bebeğime hasar veriyordu . Uyandıkdan hemen sonra gözlerimin buharlaşmış camlar gibi buğulanmasına hiçbir zaman anlam veremememişdim . Kısa süre içerisinde ayaklarım pikenin soğuk bölgesiyle temasda bulundu içimde oluşan garip mutluluk soğuk bölgelerin beni her zaman mutlu ettiğini bir kez daha hatırlatmakda yardımcı olmuşdu.
Üzerimdeki örtü parçasını iteliyerek vücudumun ayaklanması için yol gösterdim yatağımın üzerinde dik bir şekil alarak geriye doğru esnedim . Ayaklarımı yatakdan aşağıya sarkıttım. Paytak paytak dolabıma yaklaşarak , mini kot şortumla , rambo atletimi üzerime geçirdim , beyaz konverslerimi ayağıma geçirerek merdivenlerin demirliklerine popomu yerleştirdim. İçimde oluşan gereksiz heycanı es geçerek dilimle dudaklarıma ıslak darbeler bırakdım bunu her yaptığımda heycanlanıyordum. Hızla iki kat aşşağı kayarak kahvaltı için mutfağa yaklaştım , yerime geçip otururken annemin söylene söylene aşşağı inmesini izliyordum.
Yerine yerleşene kadar ağzının içindeki lafları dışa vurmaya başladı. "Ahh işte şimdi hapı yuttuk" derken biraz sesi yüksek çıkmışdı ...
Sesini duymazlıkdan geldim. Bu sabah kimseyi umursamıyacak kadar kafamda yeterli sebep vardı. O sebepler neydi acaba ?? Hızla önümdeki tabağı bitirmek için ağzıma tıkdığım sosisin peşine birkaç sosis daha attım boğulmamak için ağzımı hızla çalıştırdım. Yuttuğum sosisler resmen midemde büyüyordu. Hızla masa'dan kalkarak okula doğru yol almak için dışarı çıkdım bugün arabayla gitmek yerine yürümeyi tercih ettim .
Nede olsa okul evimize çok yakındı bu bazen bir dram olabiliyodu ama bazense çok işime yarıyodu evden erken çıkmak zorunda kalmıyoduk . Öyle değil mi okula doğru yaklaştıkca gruplaşmış karınca yuvası gördüm resmen sadece kızlardan oluşan bu
topluluk dikkatimi çekmedi değil yanlarına yaklaştıkca önüm açılmaya başladı teker teker karşıma çıkan 5 erkek şiddetli bir biçimde içimde deprem etkisi oluşturdular kocaman ağzı olan kıvırcık kafalı velet'e yaklaşarak "Siz'de kimsiniz böyle ? " kıvırcık çocuk ellerini belinde sabitliyerek "Bizi tanımamak konusunda ciddimisin yoksa kısa çaplı şok mu yaşıyorsun ?" Ne kadar değişik bi çocukdu bu hakaret mi etti ego mu yapıyor anlamış değildim doğrusu . Aynı tepkiyle dönerek cevap verdim . "Seni tanımak zorunda olduğumu düşünmüyorum ! " Bu bir ikazdı evet evet ona karşı yaptığım bir ikazdı diğerleri sessiz kalırken neden kıvırcığın çenesi bu kadar çok düşmüşdü anlam verememişdim.İnsanların egolarını tatmin etmek için başkalarını kullanarak aşağılamak zorunda olduklarına ne demezsiniz ? Böyle insanlara karşı içimde her zaman bir kin beslemişdim şuan da kıvırcık kafaya beslediğim kin gibi...
Kurumuş dudaklarını elindeki pet şişeyle ıslattı kıvırcık saçları gözüne çarptığında saçlarını savurarak gözünden çekdi .
Beni kışkırtmaya mı çalışıyor anlamıyorum . Tamam gerçekden çok hoş gözüksede bunun beni etkilememesi için kafamı başka yöne çevirerek düşünür bir şekilde ellerimi çenemin etrafında daireler çizdirir şekilde gezdirdim. Yaptığım her hareketi gözleriyle takip etti . Bir süre gözleri dudaklarımda takılı kaldı . Resmen gözleriyle beni taciz etmiş ve etmeye devam ediyordu buna artık bir son deme vakti gelmişdi sanırım "Hey neye bakıyosun ? " der gibi bir hareketle gözlerinin yönünü değiştirebilmiştim .
Dudakları ince ve kıvrımlıydı gülümsemek yakışıyordu kıvırcığa sanırım dudaklarına nemlendirici kullanıyordu , bir kızı kıskandırabilecek dudaklara sahipti o kadar çok dalmışdım ki uzakdan gelen bir ses "Çok odaklanma istersen birazdan üzerime atlıcaksın diye ödüm kopmuyor değil . Aç kalan bir kaplan gibi bakıyorsun. " Diyen kıvırcığa gözlerimi devirerek dil çıkarttım . Tamam bu biraz çocuksu durabilir ama bunu hak etmişdi .
Aşağılayıcı bir tavırla dudağını bükerek "İzin verirsen hayranlarımızla fotoğraf çekinmek istiyoruz ? " ellerimi arkamda birleştirerek "Tabi buyrun " diyerek önlerinden çekildim tabi başlarına gelecek şeylerden bir haberlerdi.
Çok özür dilerim arkadaşlar bölümler düzeltilcekdir 😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...