BALLON

353 26 3
                                    

Yavaş yavaş okuldan çıkarken Harry'nin attığı mesaj aklıma geldikce biri midemi gıdıklıyordu...

Cristen söylene söylene yürürken bir yandanda elini boynuma atıp tüm vücudundaki ağırlığı bana yüklüyordu....

Ne zaman bu kadar kilo almışdı bu kız???

Cristen'ın elini boynumdan ittirip rahatca yürümenin keyfine bakdım..

Okuldan çıkdığımızda evin yoluna doğru ilerledikce midemdeki gıdıklamalar sancılara dönüşmüşdü.

Heycandan aptalca şeyler söyliyebilirim siz bana aldırmayın ;))

Eve son 15 adım kaldı .....

Kapının ziline titreyen elimle basdım inanmıyorum ya kendi evime girerken heycanlanıyorum..

Haycanlanma sebebim Harry olduğu için bunun katsayısı fazlasıyla artıyor....

Kapıyı Liam açdı "Lisaymış" diyip odaya geri döndü bende cırtlak sesimle "Ne kimi bekliyordun" dediğimde Liam dudaklarını büzüp "Ben değil Niall kızları bekliyordu" derken işaret parmağıyla süslenmiş Niall'ı gösterdi .....

Niall offlayarak "Hadi ama yoklar mı o kadarda parfüm sıkmışdım , sanırım ömür boyu tek sevgilim burgerler olcak :))" diyip suratına masum bir gülümseme yayıldı...

Bu kadar masum ve tatlı görükmemişdi...

Oww ben Harry'i unuttum gözlerimi süslenmiş Niall'dan çekip Harry'nin odasına doğru yol aldım...

Kapının önüne geldim kapıya vurmadan içeri daldım nede olsa artık sevgiliyiz ...

İçeri girdiğimde belinde havluyla ayakda telefonuyla uğraşan bir Harry vardı hemen gözlerimi kapatıp kendime seslice küfür etmeye başladım Harry'nin söylediği söz karşısında kendimden daha fazla nefret etmeye başladım "Beni bu kadar çıplak görmek istediğini bilmiyordum Sapık Kaçak Melek" dediğinde gözlerimi hiç açmadan konuşmaya çalışcakdım ki dudaklarımda hissettiğim ıslaklıkla kendime geldim...

Islak vücudunu vücuduma değdirdiğinde irkildim buklelerinden boynuma düşen damlalar beni hissiz yapıyordu..

Beni bu kadar fazla kasarken ben ona nasıl karşılık verebilirdim ki....

Harry dudaklarımı öperken ben ise sadece gözlerim açık bir şekilde kapalı gözlerine bakıyordum...

Harry karşılık vermediğimi anlayınca çekildi kaşlarını çatıp "Neden seni öpmeme yardım etmiyorsun" dediğinde ben halâ yarı çıplak olduğunu görünce tekrar gözlerimi kapattım....

Harry güçlü kahkaha atıp "Ne sen daha önce yarı çıplak bir erkek görmedin mi " dediğinde gözlerimi kör olabilme ihtimaline karşın daha sert sıkdım "Lanet olsun Harry giyinde açiyim şu gözlerimi" dediğimde Harry "Tamam" diye fısıldadı.....

Gözlerimi açdığımda üzerinde asker yeşili renginde CRAZY POP yazan bir t-shirt altındada her yerinde bitch yazan bir eşortman vardı....

Harry halâ gamzelerini gösterecek şekilde gülüyordu "Beni öyle görmeye alışmalısın" dediğinde kafamı anlamsızca sallayıp dil çıkardım "Çok biliyon goril" dediğimde kahkaha atıp elini belime koydu gözlerinin içi kanlanmışdı uykusuz gibi gözüküyordu .....

Ellerini enseme bırakı saçlarımla oynamaya başladı....

Dudaklarımı ıslatıp elimi Harry'nin yumuşak kıvırcık saçlarına attım saçlarıyla oynamam çok hoşuna gidiyordu sanırım......

Elimi burnuna götürüp sıkdım gözlerini büyütüp ağzından nefes almaya başladı nefes aldığında suratıma üşüme hissi veriyordu nefesini geri verdiğinde ise üşüyen suratım nefesiyle sıcacık oluyordu...

Vote +10 Yorum +5

Çok özür dilerim biraz kısa oldu ama turnuvadan geç çıkdığım için bu kadar yazabildim....

Bu arada HEPİNİZ ÇOK ACAYİP TATLISINIZ..... :))

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin