The Boys

131 8 1
                                    

    One Direction ~ Right Now

Gözleri dolmuş yanakları ve dudakları kızarmışdı başını öne eğerek masum bir küçük çocuk gibi görünmeye çalışıyordu ....

Niall'ın söylediklerini inkâr etmesini beklerken sessiz kalmayı tercih etmiş gibiydi ellerimi omuzlarına koyarak tekrar konuşmaya başladım "Keşke bunları Niall yerine senden duysaydım  ! " diyerek odadan çıkdım...

Harry'nin ağzından

Lisa'dan özür dileme planları yapmaya başladım odanın içinde hapishanedeki mahkûmlar gibi dört dönüyordum.....

Bir zaman sonra hızla açılan kapı'nın ardından gelenin Lisa olduğunu görünce midemdeki kelebekler yeni çicekler bulmuş gibi hareketlenmeye başladılar...

Lisa'nın öfkeli gözleri vücudumu bir kere süzdükden sonra vücuduma uyguladığı darbe sonucunda senleyerek bir kac adım geriledim tekrar ayaklarımı yere sabitleyerek Lisa'nın bana ne diyeceğini meraklı gözlerle bekledim "Seni lanet olası p*ç yatmadığın kız kaldımı bir tek ben mi kaldım benide hallettikden sonra sıra kimde çok merak ettim " demişdi söylediği sözler üzerine her ne kadar gözlerim dolsada bunu belli etmemek için tam kafamı eğcekken kapıda iki çift mavi göz gördüm benim baktığımı görünce gitmiş olmalıydı kafamı yere eğerek Lisa'yı dinlemeye başladım "Keşke bunları Niall yerine senden duysaydım " diyerek odamdan çıkdı Lisa dışarı çıkar çıkmaz elime aldığım eşyaları yere fırlatarak "Niall ! " diye bağırmaya başladım....

Hızla aşşağı inerek Niall'ı aramaya başladım koltukda Louis'in yanında oturmuş hararetli bir şekilde birşeyler anlatıyordu....

Niall beni görünce dirseğini Louis'e geçirerek sessiz olması için onu ikaz eder gibiydi yanlarına yaklaşarak Niall'ın kolundan kavradım kendime doğru çekerek dip boyası gelen saçlarına elimi geçirdim kafasını sallayarak inlemesine sebep verdim bir yandanda kendimi tutamıyarak bağırmaya başladım "Neden söyledin hani hepiniz benim mutluluğumu istiyordunuz ? " diyerek ellerimi kafasından çekerek karın bölgesine sert bir yumruk geçirdim..

Patlamış dudağından gelen kan elimi ıslatırken arkamdan duyduğum hıçkırık sesleri yorgun düşmüş Niall'ı dövmemi engelledi

hıçkırıkla ağlayanın kim olduğunu görmek için arkamı döndüm Lisa elini ağzına götürmüş hıçkırıkla karışık ağlıyordu ....

Elimi Lisa'nın saçlarına götürmemle Lisa'nın kendini geriye çekerek "Sakın bana dokunma ! " demesi bir olmuşdu Niall'ı kollarının arasına alarak yukarı çıkardı ...

Lütfen vote ve yorum yapın off final yapcam galiba sizce ?

Biliyorum kısa bundan dolayı devamı için önerilerde bulunun aksi takdirde yb hızlı gelmez neyse hepinizi çok seviyorum eğlenceli girller :)

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin