Dualarım sonucunda ders hızlı bitmiş ve huzurla evin yolunu tutmak için Katy'le okulun dışına çıkmak için hızlı adımlar atıyordum . Çünkü o kıvırcığı ve diğer 4 şahısı tekrar görmek istemiyordum . Ahh bu arada Katy benim en yakın arkadaşım ama ben ona kısaca Kay demeyi tercih ediyorum. Kay 'ın adımları benimkinden her zaman 2 adım önde olmuşdu . Sanırım bu bacak boyundan kaynaklanıyordu . Çantamın fermuarını kapatmak için çantamı önüme aldım sanırım fermuarım bozulmuşdu . Bir yandan da Kay'a yetişmek için hızlı davanıyordum . Adımlarımın büyüklüğü ve önüme bakmamam sonucunda bir duvara tosladığım doğruydu sanırım .
Kafamı kaldırmamla kıvırcık saçların yüzümü kaşındırması bir oldu . Ellerimle üzerimi temizleyerek hiçbirşey demeden yoluma devam ettim arkamdan bağıran kıvırcığın sesini her ne kadar umursamamaya çalışsamda beni güldürdüğü doğruydu . "Öpüşmemiz gerekmiyormuydu sarııııı !!! " aldırmayarak Kay'ın arabasına kuruldum .
Beni eve bırakıp kendide yola devam etmişdi. Bugün okulda yaşadığım o kaos ortamı yetmiyormuş gibi birde annemin evdeki teleşı gözle görünmeyecek gibi değildi sanırım , gine misafirleri olcaktı beni görmüyordu bile hemen odama çıkıp rahat birşeyler giymek için dolapdan kalçamın az altında biten bir şort ve şortu da geçen bir atlet çıkartarak giymiştim kendimi yatağı atmıştım ki aşağıdan annem cırılmıştı "Tatlım buraya gel ve misafirlerimizle tanış." demesiyle rahat yatağıma yattığıma beni bin pişman etmişdi off bi rahat yoktu bir annem bağrıyor bir yandaki villanın inşaat sesi off başım patlıyordu. Aşşağı inmek için terliklerimi giyip ayaklarımı yere sürte sürte inmiştim ki aşağı inmemle çığlık atmam bir olmuştu...
"Ohaaaa sizin burda ne işiniz varr !!" diye bağırdığımda annem ölümcül bakışlar atarak mutfağa geçmem için kafasıyla işaret etti. Mutfağa geçtiğimde annem bana bir afet gibi yaklaşarak , küçük atom karınca bakışlarıyla" Kızım sen iyimisin ya milyon dolarlık çocuklara bağırıyorsun !" doğruya annem için önce para önemliydi .
Annem büyük bir emlak şirketine sahipti diğer şirketlerle olan rekabeti gündemden asla düşmüyordu çünkü ölmüş babamın anneme sağladığı imkanların ardı arkası yokdu , anneme 'onların burda ne işi var ve onlar kim' dermişcesine bakış attım .
Annem bana iyice yaklaşıp " Onlar bir kaç aylığına burda bizimle kalcaklar sadece yan villanın inşaatı bitene kadar onlara bu fikri ben önerdim nasıl ama ?" İyi bok yedin dediğimde kolumu cimciklemişti her yanım sinirden uyuşuyordu ben ne yapcam bunlarla yaaa............İçimdeki sürtük varlığını göstercek bir dürtüyle bana seslendi ' Okulda yapamadığını evde yap hadi Lisa içindeki hırçın kızı doruğa çıkar zaman senin zamanın bebeğim !'
Gözlerimi devirerek 'bebeğim mi ahhh kes ' kendi çapımda ufak bir mırıltı çıkarmıştım.Bölümler düzenleniyor BEBEYİM 😄😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...