Eyvahhh !!!!!

819 29 2
                                    

(SELENA GOMEZ~B.E.A.T ile okuyunnnnnn........)

Ben düştüğüm yerden kalkmaya çalışırken çocuklar şaşkınca Cole ve bana bakıyorlardı Cole'ye doğru dönüp kulağına yaklaştım"Senin burda ne işin var!" dediğimde cole elini belime sarıp ormana doğru yürümeye başladık "Bak tatlım seni sevdiğimi biliyorsun ve bana yaptığın o işkenceli planlarını bu 5 salağada yapcağını bildiğim için yani anlıyacağın hem merak hem eğlence için burdayım" dediğinde elinden kurtulup "Senn nerden biloyorsun benim onlarla uğraşcağımı!!! ahhh doğruya kızlarrr" dediğimde pis pis sırıtıp tekrar elini belime koydu ve çocukların yanına döndük herkez içeri girmişti bizde içeri geçtiğimizde gözler tekrar Cole ile bana döndü Cole'nin elinden kurtulup kızların yanına geçtim harry sesiyle ortalığı yıkıyordu "Lanet olsun benim valizim yokk" dediğinde kızlar bana bakıp fısıldamaya başladılar "Hayır lisa umarım bunu sen yapmamışsındır" dediklerinde gülümsememe engel olamadım ve harry nin sesini bastırarak "Hadi ama harry sana şu esmer güzel kıyafetlerinden verir çünki sen makyaj yapmış kadınsın" dediğimde herkez hep bir ağızdan kahkaha atmıştı.......

Yolda gelirken liam mesanesini boşaltmak için arabayı durdurdu arabanın içindeki herkez uyumuştu bende gizlice bagaj kapağını açıp harry'nin kıyafetlerini dereye doğru fırlatmıştım......

Şimdi ise harry şuanda beni öldürmek isterken harry'nin sevgilisi demin söylediklerimden hiç birşey anlamamıştı zamanla anlıcaksın güzelim diye geçirdim içimden......

Daha fazla aşağıda duramayıp yukarı odama çıktım ben eşyaları yerleştirirken içeri Cole girdi "Sen yaptın dime" dediğinde kafamı sence anlamında salladım ..

Cole'ye yaklaşıp "Cole bu akşam ki plan için bana suç ortaklığı yaparmısın" dediğimde hiç tereddüt etmeden evet anlamında kafasını salladı "Bir şartla" heh böyle diceğini biliyordum ne dediğimde kulağıma doğru yaklaşıp "Bu beş eziğe benim sevgilim olduğunu söylicen"

.........

dediğinde bir an olsun düşünmek istedim ama Cole ile ben yanyana gelince harry'e yapıcağımız işkenceler aklıma gelince "Tamam kabul" dediğimde büyük bir zafer kazanmışcasına güldü elini belime koyup kafasını kafamla birleştirdi biri kapıyı çalmadan içerii girmişti kafamı  çevirip baktığımda harry şaşkınca bize bakıyordu Cole'nin eli halâ belimdeydi bende hafif gülümseyerek "İnsan bir kapıyı çalar hee ama sen hayvandın dime neyse dışarı çık harry sevgilimle başbaşa kalmak istiyorum" dediğimde Cole beni kendine daha çok bastırmıştı harry'e baktığımda suratını asmış ve dudaklarını yiyerek dışarı çıktı....

Harry dışarı çıkınca Cole'nin elinden kurtuldum "Bak Cole artık biz sevgiliyiz zannediyorlar artık plan için hazırlıklara geçelimm..."

Vote +6 Yorum +6

Çok özür dilerim biliyorum  kısa yazıyorum ama ard arda sınavım oluyor ondan dolayı kısa yazıyorum ama uzun yazmaya çalışırım birde SİZİ ÇOKKKK SEVİYORUM YA !!!!! HEPİNİZ ÇOK TATLISINIZZZZ ^_^

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin