^_^ MmmmYEAH YEAHH

798 30 4
                                    

Liam kahkaha atınca ister istemez bende gülmeye başladım...

Liam kıçını iyice bana doğru yaklaştırıp "Ben çok ciddiyim!" dediğinde bende tek kaşımı havaya kaldırıp "Bende çok ciddiyim işkence yapsalar bile o marul kafalıyla birlikte olmam!" dediğimde hızla oturduğum yerden kalkıp odama çıktım.....

Ne diyo bu aptal ya ben ve harry ha sanırım londranın en büyük cinayeti ortaya çıkarr..

Odama geldiğimde kendimi yatağıma atıp ellerimi kafamın arkasında birleştirdim....

Ve aklıma sürekli liam'ın söylediği sözler yankılanmaya başlamıştı bile "Harry seni seviyor"

sözleri çıldırmama yeterli bir sebep gibi görünüyordu...

Kendimi uykunun sessiz haline bıraktımm....

SABAH

Uyandığımda aşağıdan gelen çatal bıçak sesiyle mutlu oldum sanırım kahvaltıyı hazırlıyolardı...

Aşağı indiğimde şaşkınlığıma engel olamadım....

Bunlar kahvaltıyı etmiş masayı topluyolardı....

"Öküzler beni neden beklemediniz" dediğimde harry hemen araya atıldı "Sevgilim acıkmıştı bizde hemen yedik " dediğinde o boğazına yapışmamak için kendimi parçalıyordum....

Ne mal insan bu ya Cole yukardan aşağı inerken arkadan gelip belimi kavradı boynuma kuru bir öpücük bıraktı "Tamam sevgilim bizde dışarda çimenliklerin üstünde romantik kahvaltı ederiz" dediğinde harry'nin suratı pembeden mora dönüyordu....

Ben gülmemek için kendimi

zor tutarken harry sevgilisinin belinden tutup koltukda kucağına otutturdu..

Cole elimi tutup beni dışarı sürükledi içimden geçen ise sadece "Kıza acıyorum" laflarıydı .......

Cole elleriyle yüzümü avuçlayıp " O kız gerçekten sevgilisi felan değil odada tartışırlarken duydum  sanırım harry sana oyun oynuyor lisa" dediğinde ağzım açık kalmıştı ne yani ........

İyide bu saçmalıkkkkk

Neden oyun için kız tutsun ki.......

Vote +4 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin