Harry'e sürtük muamelesi

890 30 2
                                    

Saatin geç olmasını beklerken , balkonda yıldızları izliyordum , birbirinden bağımsızca ahenkli bir biçimde dans ediyorlardı bu kadar mükemmel olmak insana yaraşır bir duygu olurmuydu acaba ?.

Seri bir şekilde ;

Dikkatimi toplamaya çalışarak , saate bakdım , saat 2 olmuşdu  , gözlerimi ovuşturarak pijamanın kollarını kıvırdım , planı seriye dökme zamanı gelmişdi , hemen bütün makyaj setimi alıp Harry'nin odasına girdim yanına yaklaştım.

Ayı gibi uyuyordu , hayvanlıkta ödül alıcak ,  kırmızı ojemi açmaya çalışdım , o kadar sertleşmişdi ki ellerim açamadığım için yanmaya başlamışdı , ojenin kapağını dişlerimin arasına alarak ojeyi ters yöne çevirdim ve o kokunun burnuma dolmasına izin verdim.

Yavaşca ellerine yaklaşarak ojeyi taşırmışdım (ne yazık ki ) tırnaklarına sürmüşdüm , en nefret ettiğim şey en sevdiğim parmağıma gelince ojenin taşmasıydı.

Dudağına pembe bir ruj sürdüm , suratınada eyeliner ile ben bir sürtüğüm yazdım.  Hızla odadan çıkıp yangın alarmını çalıştırdım.

Birden herkes sokağa boşaldı  , komşular ve bizim evdeki herkes harry 'de sokağa çıktığında komşular ve çocuklar harry'e bakıp gülmeye başladılar ,  komşular gülerken , harry halâ ne olduğunu anlamamıştı. Taaki yanına bir adam gelip "Erkeklere çalışıyon mu bebeğim " diyene kadar..

Sadece beğen :(((

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin