SALUTE

311 26 6
                                    

Bu pozisyondan kurtulmaya çalışırken Harry kaçmamam için daha fazla kendine bastırdı....

Harry'e bakıp beni bırakması için masum gülücükler göndermeye başladım...

Harry gözlerini kırpışdırıp "Boşuna uğraşma" dediğinde ister istemez gülmeye başladım...

Gözlerimi devirip ellerimi tekrar ensesinde birleşdirip o çok istediği sulu öpücüğü vermek için dudaklarına yaklaşdım....

Ellerini saçlarıma geçirmiş kafamı kafasına doğru yaklaşdırmaya başladı aramızdaki fazla olmayan mesafede kapanınca sıcak dudaklarını dudaklarıma bastırdı dudaklarım dudaklarıyla ısınırken bir yandanda acı çekiyorlardı....

Bir süre Harry dudaklarımı vakumladıkdan sonra ayrıldı ben sıcak olan dudaklarımı kemirirken Harry gülümseyip elini belime bırakdı ....

Göz göze bakışdıkdan sonra kısık sesiyle "Dudaklarına yeni şekil verme vakdi gelmişdi " diyip çarpıkca gülmeye başladı gözlerim dudaklarına kayarken ellerim saçlarına gidiyordu...

Kiraz kadar kırmızı ve ince olan dudakları yeşil gözleriyle renklerin cıvıldayışını haykırıyordu....

Ellerim kıvırcık saçlarının içinde kaybolurken Harry tekrar gülümseyip söze devam etti "Bu akşam odana gelebilirim" dediğinde tekrar dudaklarımı ısırıp "Gelemezsin Cristen odamda olcak" dediğimde Harry bıkkın sesiyle "Sorun değil sessiz oluruz" dediğinde gülmemek için kendimi kasmaya başladım bir yandan da kızaran yanaklarımı saçlarımla kapatmaya çalışırken Harry elleriyle saçlarımı arkaya doğru atmaya başladı....

Biraz geri adım atıp kapının kolunu tuttum "Odama çıksam iyi olcak" dediğimde Harry belimden sıkıca tutup kaçmamı engelledi "Geliceğine söz veririsen bırakırım" dediğinde başka çarem olmadığı için kafamı tamam anlamında salladım....

Hep beni böyle tehdit mi edicekdi..

Odama çıkdığımda Zayn camın kenarına geçmiş dışarıya bakıyordu ne işi var ki burda "Neden burdasın?" dediğimde Zayn bana doğru dönerken gözüne giren bir parça saçı kafasını silkeliyerek yana doğru attırdı...

"Harry ile birlikde olduğunuzu biliyorum" dediğinde biraz şaşırsamda hiç tepki vermedim sonuçda onlarda Harry ile birlikde olmamı istiyorlardı...

Omuzlarımı silkip Zayn ile aramızdaki mesafeyi kapatmak için Zayn'e yaklaşdım dudaklarımı ıslatıp "Ne bir sorun mu var ??" dediğimde Zayn ela gözleri minik burnu ve fazla dövmeden gözükmeyen kolunu omzuma atıp "Evet Lisa bir sorun var" dediğinde gözlerimi devirip saçma sorunun ne olduğunu duymak için bekledim.....

Vote +10 Yorum +5

Bu sefer yorumda istiyorum sürekli olarak yorum yapan bir kaç kişi var onlara çok tşk ederim °_°

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin