Gerzekk!!!

799 26 3
                                    

{Justin Bieber ~ Boyfriend ile okuyunnnn}

Tam olarak yüzünü gördüğümde bu sefer harry olduğuna emindim beni kolumdan tutup odasına sürükledi yatağına baktığımda esmer kız yatağına yayılmış hayvan gibi uyuyordu....

Harry'e dönüp kolumu silkeledim elini çekmişti sonunda bağırmakla fısıldamanın arasında tek kaşımı kaldırıp "Ne karışıyon be at kafalı " dediğimde beni duvarla kendi arasına alıp "Gittikce küfür haznen doluyor bebeğim " dediğinde yüzümü buruşturup "Iyyy bana bebeğim deme bana sadece sevgilim bebeğim diyebilir." dediğimde kulağıma yaklaşıp tahrik edici ses tonuyla "Niall'a bulaşma senin rakibin benim " diyip kızın yanına gidip uzandı kıza sımsıkı sarılıp dudaklarına öpücük kondurdu eliyle dışarıyı işaret etti bende sinirle dışarı çıkıp kapıyı çektim piç kurusu gine planımın içine etmişti....

Uykum kaçmıştı bende bahçeye çıkıp kendimi sallanan koltuğa bıraktım yanıma liam geldi sanırım onunda uykusu yoktu yada kaçmıştı....

Liam elini omzuma atıp konuştu "Bak lisa sana bunu söylememem gerek ama sanırım harry sana aşık" dediğin gözlerimi pörtlettim kalbim deli gibi atıyordu kafamı liam'a çevirip gözlerimi gözlerine odakladım "Sen ne diyon be ben sapıklarla çıkmam" dediğimde kahkaha atmaya başladı........

Vote +5 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin