~~~~ AŞK ~~~~

268 23 7
                                    

Ayağa kalkmaya çalışırken tekrar yere kapaklandım sinirden gözlerimden yaşlar gelmeye başlamışdı bile ....

Ben kendimi tesellilerle avutmaya çalışırken Harry hızla elindeki telefonu kucağıma fırlattı önümde duran telefonu alıp neye kızdığına bakmak için gözlerimi ovuşturdum ..

Telefonda Cole ile sarıldığım fotoğraf vardı okuldayken çekilmiş bir fotoğraftı iyide bunu kim çekmişdi ki.

Gözlerimi devirip bende Harry gibi bağırmaya başladım "Arkadaşıma sarılmama  gibi bir kural olduğunu hatırlamıyorum " dediğimde Harry sinirini iki katıyla göstererek "Acaba o sana arkadaş olarak mı bakıyor??" dediğinde anlamsız bir kahkaha atıp ellerimi salladım "Tamam daha önce öyle değildik ama şimdi bildiğin gibi değiliz" dediğimde Harry'de benim gibi kahkaha atıp ellerini ensesinde birleştirdi "Erkekleri benden iyi bilemezsin" dediğinde ağzımı yana doğru kaydırıp "Senin hakkında kötü düşencelere kapılmamı istemiyorsan SUS!!" dediğimde ben bile bu lafıma şaşa kalmışdım...

Harry aramızdaki mesafeyi kapatıp ellerini birbirine kenetledi "Yeterince o düşüncelere inanmışsın zaten" dediğinde dudaklarımı ıslatıp sözlerine karşılık verdim "Sana inanmıyorum bir aptal gibi davranıyorsun" diye cırıldığımda

Harry arkası dönük bir şekilde konuşmaya başladı "Tebrikler sayende " derken elleriyle alkış yapıyordu....

Bu hareketleri gözlerimin dolmasına sebebiyet vermesine yetiyordu hatta daha fazlası olan kalp acısını bana sürekli tattırmasına bile izin veriyordu....

Ellerimden destek alarak ayağa kalkdım bu sefer peşinden gitmek istemiyorum tam bir zavallı gibiyim..

O kadar saçma duygular hissettirmesine gerek yokdu...

Ben kendi kendime konuşarak sakat bileğimle yürümeye çalışırken arkamdan Harry'nin bana bağırmasıyla hem mutlu oldum hemde yere düşdüm "Böyle eve gidemezsin bekle beni " dediğinde zafer kazanmışcasına mutlu olmuşdum...

Çok hızlı duygu değişimi yaşıyor sanırım diye iç geçirdim...

Yanıma gelip beni kucakladığında midemdeki kelebekler tekrar birbiriyle yastık savaşı yapmaya başlamışlardı....

Tek elimi Harry'nin ensesine atıp kıvırcık terli saçlarıyla oynamaya başladım....

Buklelerini parmağıma doladıkca gülümseyip ensesini kapatmaya çalışıyordu ben onun yanağında çıkan çukurları görmek istiyordum koyulaşan yeşil gözlerini değil .....

Ellerimi boşda kalan alana doğru bırakarak kafamı omzuna bırakdım...

Bir zaman sonra eve geldiğimizi görünce kucağından indim yada inmeye çalışdım desem daha doğru olur heralde Harry bileğimden kavrayıp "Ne oldu ??" diyip kaşlarını çattı bende gözlerimi irileşdirip bileğimi elinden kurtardım "Arkadaşım evde " derken sesim biraz yüksek çıkmışdı Harry gözlerini devirip ağzını yana doğru kaydırdı "Az önce bu sebepden dolayı kavga ettik tekrar etmemizi felan mı istiyorsun" dediğinde kafamı olumsuz anlamında salladım yanına yaklaşıp kulağına fısıldadım "Beni anla lütfen " diyip geri çekildim ben eve yaklaşırken Harry yanıma yetişip konuşmaya başladı "Seni anlamıyorum Lisa bundan sonrada anlamak felanda istemiyorum " diyip önden önden eve girdi....

Harika işleri berbat etmekde üzerime yok heralde !!!!

Vote +12 Yorum +5

YUKARDAKİ SAYILAR SİZİ ÇOK SEVİYOR HEEE BİRDE PHEN :¶

#Justinsimay yorumuna bayıldım ve kızın adı Cristina Stef Georgia Fransada modellik yapıyor,bide bende seni sefdim :)) 

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin