Justin timberlake~Suit ile okuyun

449 28 5
                                    

Zaman yemek için odanın içinde kızlarla karoeke yaptık ve birazda dans ......

Çok yorulmuşdum ben kendimi yatağa atarken kızlar halâ dans edip şarkı söylüyorlardı....

Saat biaz daha geçmişdi kızlar kendi kendilerine birşeylere gülüyorlardı...

Kızlara kafamı hadi anlamında salladım kızlarda tamam diyip peşime döküldüler ben Harry'nin odasına ilerlerken kızlar ise çocuklara bakıp gülüyorlardı özellikle Niall'ın odasına bakdıklarında gülmeye başladılar benide yanlarına çekip Niall'ı işaret ettiler Niall'a bakdığımda iki bacağının arasına yorganı almış kafası yastıkda olması gerekirken kollarıyla yastığı sarmalamışdı....

Tabiki bu fırsat kaçınılmaz olduğu için cebimden telefonu çıkarıp retrica'yı açdım ben Niall'ı çekerken kızlarda Niall'ın baş ucunda poz veriyorlardı kimisi burnunu Niall'ın ayakalarına yaklaştırıp yüzünü buruştururken kimiside Niall'ın kafasının üzerine iki kulak yapıyordu......

Bu fotoğraflar işime çok yarıcakk...

Odadan çıkıp Harry'nin odasına girdik Harry aynı şekilde yatmışdı ayakları yatakdan dışarı çıkarken kafasının yarısı aşağı düşüyordu...

Ben Harry'nin yatma tarzına gülerken kızlar Harry'nin çıplak bacaklarına bakıp birde kendi bacaklarına bakıp suratlarını asıyorlardı.....

Tamam mankenleri kıskandırcak bacakları vardı ama artık plana geçmeliydik kızlar holden odaya bir ara kablo çekdiler düzleştiricinin fişini takıp ısıtmaya başladık kızlarsa halâ bacaklarına bakıyorlardı ......

Bir parça saçından aldığımda hafif kımıldadı....

Saçları yumuşak ve güzel kokuyordu tekrar elimi saçlarına attığımda bu sefer kımıldamadı düzleştiriciyi saçlarına götürüp yavas yavaş düzleştirdim.....

Ben düzleştirirken kızlar Harry'nin çekmecesini karıştırıyorlardı Stefan elinde bir resimle gelip yanıma oturdu resime bakdığımda ağzım açık kalmışdı ne yani benim fotoğrafımımı saklıyordu.....

Saçlarının çoğu bitmişdi ama benim aklım halâ fotoğrafımın burda ne işi olduğuydu ???

Harry'nin suratına bakdığımda omzu dudaklarına düşdüğü için dudakları büzüşmüşdü hafif tebessüm ettiğimde kızlar bana bakıp gülmeye başladılar gözlerimi devirip "Hayırr hadi şu işi bitirelim" dediğimde kızlar tekrar gülümseyip "Sen hangi işi bitirmek istiyorsun belli" dediklerinde bende kafamı hayırr anlamında iki yana salladım ....

Düzleştirme işi bittiğimde hemen kendimi dışarı attım kızlar tekrar Niall'ın odasına girdiler ben onları çekiştirirken kızlar ise "Ben bu gece burda yatmak istiyorum ;))" diyorlardı bende gülümseyip kafamı hayır anlamında iki yana salladım..

Hızla odama çıkdığımızda aramızda Cristen eksikdi lanet olsun diye iç geçirdim Harry !!!!

Vote +10 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin