WOOWWW ;)

725 26 8
                                    

Bu sözleri duydukdan sonra hiç ses yapmadan odama geri döndüm kendimi yatağa atıp planlarımı düşünmeye başladım ve tabikide sonuçlarınıda ister istemez sinsi gülümsemelerime sebep oluyordu......

İçlerinden en acımasızını en darbelisini seçmeliyim ve bulmuşdumda ama bunu kullanmak için önce kendi evlerine geçmeliler.....

Düşüncelerim içinde kavrulurken uyuya kalmışım....

SABAH...

Sabah uyandığımda başımda harry duruyordu ne hakla odama giriyorsa gerizekalı ...

Yatakda doğrulup "Sabah senin suratınla uyanmak bana kötü geliyor odamda ne işin var" diye çıkışdığımda harry gine o gülümsemelerinden birini yapıp "Öncelikle sanada günaydın aslında  öperek uyandırcakdım ama...." dediğinde sözünü kesip "Iyyy bunu yapdıysan suratımı kazıtmak zorunda kalırım " dediğimde suratını asıp odadan çıkdı ...

Ne gerzek beyinli ya ...
Birazdaha yatağımda oyalandıkdan sonra odama gine biri girmişdi kim diye bakdığımda Cole olduğunu görünce ister istemez ohh çekmişdim....

Üzerime şortumla göbeğimin üzerinde t-shirt giymişdim Cole yanıma gelip bana dik dik bakmaya başladığında yanağındaki yara sanki benim canımı yakıyor gibiydi....

Bir zaman sonra çantamıda alıp birlikde aşağı indik  harry bana sevimli numarası yapıyordu salak bende inadına ellerimi Cole'nin boynunun arkasında birleştirip yanağına sulu bir öpücük bırakdım ama yarası olmayan yanağına.....

Bu sefer harry'e bakdığım'da gözlerini devirip esmer kızın elini tuttu bende inadına sırıtıp Cole'ye saçma sapan şeyler söylemişdim Cole gözlerini bana dikip "Dediklerinden hiç birşey anlamadım " dediğinde hiç aldırış etmeden aşağı indim bugün kahvaltı etmicekdik çünki eve hemen dönmeliyiz çocuklar yeni klip için çekimlere gitceklermiş ondan dolayı hemen arabalara binmeye gittiğimizde tam kızların arabay bincekken Liam kolumdan tutup "Nasıl geldiysek öyle gitcez" dediğinde bende harry'e bakıp "Üzgünüm Liam ama sevgilimle gitmek istiyorum " dediğimde harry sinirle yanımıza gelip.......

Vote +7 Yorum +7

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin