CİX '-'

789 32 5
                                    

Artık kımıldamak istiyordum ama bunu yapamam harry yavaş yavaş kulağıma yaklaşıp "Sakın kımıldama daha elimin geziceği yer çok var" demişti...

Sonunda Cole kımıldayıp oyunu bozdu ben harry'e kötü bakışlar atarken Cole kulağıma yaklaşıp "Sana ne dedi" sanırım harry'i duyduğu için oyunu bozmuştu hiçbirşey demeden anlamsızca kafamı salladım sıra ebe olma sırası Cole'deydi ağzının içinde bir şeyler söylüyordu "Şimdi görürsün sen" diyip yerinden kalktı 1~2~3 diyip herkez donmuştu gözlerimizi kımıldatma hakkına sahip olduğumuz için Cole ne yapcak diye gözüm hep onun üzerindeydi harry'nin esmer kızına doğru yaklaşıp elini bacağına götürdü şuanda içimdeki ses çok fena kahkaha atıyordu....

Kızın kendini sıktığını görebiliyordum bir zaman sonra kız hemen yerinden kalkıp Cole'nin dudaklarına yapıştı hiçbirşey anlamamıştım  Cole hemen kızı üzerinden ittirip yanıma geldi kıza bağıra bağıra "Harry yetmedimi" dediğinde harry gözlerini Cole'ye çevirdi o kadar sinirli bakıyordu ki ben bile korkmuştum sevgilisinin kolundan tutup odaya çıktılarr..

Cole'de bana bakıp gülücükler saçmaya başladı beni kucağına alıp odaya çıkardı odaya çıkarken harry bağırıyorduu "Ben seni orospuluk yap diye tuttum başkalarına yavşa diye değil" dediğinde ister istemez gülmeye başladım gerçekden de bu kızı tuttmuştu ......

Ben Cole'ye sımsıkı sarılmıştım sonunda odadaydık beni yatağa bırakıp oda koltuğa uzandı bu kadar acımasız olamam tamam olurum ama o sadece harry için geçerli titrek sesimle "Şeyy Cole neden burda yatmıyorsun" dediğimde bana bakıp gülümseyerek yanıma uzandı bende elimi cebine atıp telefonunu alıp tekrar oyun oynamaya başladım bu sefer subway surfers oynamaya başladığımda ben yanınca sıra Cole'ye geliyordu......

Biz böyle oynamaya devam ederken odadan içeri zayn girip "Yaa niall başımın etini yedi acıkmış bu çocuk ne yalan söyliyim bende çok pis acıktım" dediğinde bende kafamı ikiyana sallayıp "Bu niall yani normal birşey ama bu sefer bende açım " diyip dudaklarımı büzdüm Cole yatakda doğrulup "Sen acıktıysan ben yemek yaparım aşkım" dediğinde zayn yüzünü buruşturup "Iyyy aşkımmış" diyip odadan çıktı Cole yemek yapmak için mutfağa gitti bende odada tek başıma kafamı yastığa gömüp uyumaya çalışıyordum ama içeri giren harry bunun içine sıçtıı.....

Vote +5 Yorum +4

Size  1D den .....

Louis" Rüyamda singer bob bana vuruyordu ama uyandığımda niall koluma vurup acıktığını söylüyordu"

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin