Bir savaş başlattığımın farkındaydım , ama umrumda bile değildi doğrusu , benim onlara yapcağım şeyler aklımdan geçerken kendi kendime gülüyordum , en fazla uğraşcağım kişi belliydi tabiki" Harry " ona yapacaklarım yanında bu yaptığım hiçbirşeydi , neyse bir an önce uyumalıyım çünkü sabah ki halim ömre bedel olmalı.....
SABAH...
Uyandığımda aşağıdan kahkaha sesleri geliyordu. Hayır hayır kaçırmış olamam , örtüyü tepikleyerek yatakdan hızla kalkdım , buna ışınlanmak da diyebilirsiniz , hızlı bir hışımla merdivenlerden 3-5 indim aşağıya geldiğimde çocuklar birbirlerine bakıp gülüyorlardı.
Hadi ama siz gülmemeliydiniz , ben gülüp sizle dalga geçmeliydim ahh , ilk önce harry nin suratındaki eserime baktım kaşlarını birleştirip , kirli sakal çizip birde burnunun yanına kocaman ben koymuştum .
Gözlerim Zayn'e kaydı yanağının üzerindeki beceriksizce çizilmiş orta parmak işareti beni güldürmüşdü .
Louis'in bacaklarına çizdiğim kıllar beni kahkahaya boğarken çocukaların dikkatlice beni izlediğini fark ettim ayrıca vücudum bir yerden hava alıyordu.Bundan emindim vücuduma baktığımda sessizce 'hassiktir' diye mırıldandım , askılıklı ipek geceliğimin üstümde olduğunu görünce , deli gibi odama çıktım tabi aşağıda ben onlara gülerken onlar gülmeyi kesip vücudumu süzüyorlardı 'ahh lanet olsun' fısıltım dudaklarımı büzmeme neden olmuşdu.
İnanmıyorum ya onlara gülcem diye rezil olmuştum. Hızla üzerimi değiştirip aşağıdaki eğlenceye ortak olmaya inmiştim ki herkes suratını yıkamıştı. Suratımı asık bir şekilde gidip kendimi koltuğa attım yanıma kıvırcık saçlı olan Harry gelmişti. " Vücudun güzelmiş :d" dediğinde eminim kırmızıyla morun bir tonu olmuştum SAPIK o bir SAPIK'dı hızla gerileyerek "Kes sesini marul kafa !" demiştim. Arkasını dönüp giderken , kafasını bana çevirmişti. "Kesmezsem gine gelip sakal bıyık mı çizcen ?" 'salak' dalga geçme tavırımla yada küstah olgunluğum ile "Bu sefer daha kötüsünü yaparım !" dediğimde kahkaha patlatıp gitmişti...
O kadar iyi bir plan yapcam ki sende izi bende tadı kalcak Harry !
Sadece beğen :(((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
Hayran KurguÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...