Bir süre böyle kaldıkdan sonra Cole kımıldayıp kollarımın arasından sıyrılıp hiç birşey demeden dışarı çıkdı öğretmen bizi boş bırakıp gitmisdi bende canım sıkıldığı için bahçeye çıkdım ....
Biraz bahçede tek başıma takılıp olacakları düşünüyordum....
Bir zaman sonra Cole'nin omzumdaki eli ile irkildim "Bak Lisa eğer istemiyorsan benimle birlikde olmak zorunda değilsin" dediğinde kalbim salla onu gitsin yoluna derken bedenim Harry'i sinir etmek için harika bir fırsatın var kullanmalısın diyiyordu....
Bir zaman sonra çıkış zili çalmışdı hızla okuldan uzaklaşırken Cole kolumdan tutup "Seninle gelmemi istermisin" dediğinde kafamı hayır anlamında sallayıp ağır adımlarımla eve doğru yürümeye başladım .....
Tam yolun karşısına geçicekken araba önümde fren yaptı bende o anki şokla "Oha... İnsan yürüyor görmüyorsun heralde" dedigimde bu sefer arabadan indi hey hey dur bir dk bu Harry beni kolumdan tutup arabanın içine çekiştirdi arabaya bindiğimde hızla arabanın önünden geçip yanıma oturdu "Sana tek birşey sorcam Lisa " dediginde ne diyecegini merak ediyordum ....
Arabayı az ilerletip tekrar fren yapdı "Sen Cole denen o maymunu seviyormusun??" dediginde kalbi yerinden çıkıcakmış gibi hareket ediyordu gözlerimi Harry'nin gözlerine dikip "Bundan sanane" dedigimde elini dizlerimin üzerine koyup "Aşık olmasan iyi olur biliyosun sözün var ben ne zaman istersem o zaman benim olucaksın" dediğinde suratına yumruk geçirmek istiyordum ...
Ellerimi sıkıp dişlerimi gıcırdatmaya başladım bu sefer Harry elini boynuma götürüp kafamı yüzüne yaklaştırmaya başladı tam öpüceği sırada kolumla ikimizin arasına mesafe koyup "Bunu yapmak istemiyorum ben eve gidiyorum" diyip aranbanın kapısını açıp dışarı çıkıcakken Harryy kolumdan tutup arabanın icine geri çekdi olduğum yere çakıldığımda Harry suratını asıp "Seni yemem" dediginde içimden gözlerin pek öyle demiyor diyordum .........
Ben camdan dışarı bakarken Harry ise arabayı eve sürüyordu...
Eve geldiğimizde hızla arabadan indim Harry gine kolumdan tutup arabanın içine sokdu ...
Vote +7 Yorum +5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...