Gerçekten çok sinirlenmiştim , kafam kendinden bağımsızca çığlık atarken , beynim durmuş ilerde yaşıyacağım saçmalıkları göz ardı etmeye çalışıyordu. İçimdeki gereksiz sürtük ise kahkahalar ile kalbime birkaç çarpıntılı sözcükler savuruyordu , ahh sanki bana işler ahmak offf ben ne yapcaktım şimdi onlara aldırış etmeden mutfaktan çıkıp odama geçmiştim. Bu çok hızlı olmuştu neyse ki , kucağıma laptopu alıp onlar hakkında araştırma yapıyordum. Evet yanlış duymadınız düşmanımı tanımazsam planlarım bir işe yaramazdı.
Okuduğum şeyler yüzümde aptal tebessüme yada ezikleyici gülümsemelere neden oluyordu , yok irlandalı , yok çilek kokusunu çok sever bilmem bilmem ne 'ahh cidden mi hiç komik değil !' içimdeki sürtüğe aldırış etmeden araştırmama devam ettim.
En azından bir gurup olduklarını ve isimlerini öğrenmiştim; Harry; kıvırcık saçlı yeşil gözlü uzun bacaklı ve kadın düşkünü yazıyordu kadın düşkünü, kadın , kadın kesinlikle SAPIK º-º.Niall;sarışın mavi gözlü seksi bir gülüşü var tabi canım ne demezsin çok SEKSİ 'yanlış bilgi değildir umarım' içimden konuşmaya özen göstermişdim Nandos düşkünü yemek yemeyi sever hatta fazlasıyla :) 'Sanki komikde sonuna güşücük koymuş aptal sitenin aptal insanları'gözlerimi devirerek söylediğim sözlerin arkasındayım şeklinde böbürlendim.
Liam;kahverengi gözlü sevimli bir suratı var en ilgi çekici erkek şarkı söylemeyi çok sever yazıyordu. 'Acaba bur grupda olmasıda müziği sevdiginden değil mi ne kadar aptal bir site şarkı söylemeyi sevmeseydi şarkıcı olmazdı zaten 😝 ' artık siteyi eleştirmeye başlamamda ayrı bir ironiydi zaten.
Louis; renkli gözlü ,kızların derdini iyi anlıyan çok iyi bir arkadaş ve havuç yemeyi çok sever yazıyordu sanırım birtek Louis ile anlaşabilcekdim.
Zayn;ela gözlü fiziği harika ve çok makyaj yapan kızlardan hoşlanmaz yazıyordu. sonunda bitmişti en sonunda ise ( ONE DİRECTİON ) yazıyordu demek gurubun adı buymuş neyse banane ya , off canım sıkıldı bugün hiç eğlenememiştim , şimdi eğlenmek için birşeyler lazımdı .
Kimle uğraşcağımı bulmuştum iç sesim ne kadar karşı çıksada umrumda değildi banane hıhh.....
Annem o salaklara odalarını gösterirken ben onlara yapcağım sinsi planı düşünüyordum .Şimdi bittiniz siz benim gibi birinin evinde bu rahatlık ha oldu canımm.
Planlarım hafif'den ağır'a doğru sıralanırken , benim yaptığım tek şey ise sadece sırıtmakdı.
Yenilenmeye devam 😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...