LİTTLE BLACK~ONE DİRECTİON

390 25 4
                                    

Ellerim ile ayaklarım yer değiştirmiş gibi hissediyorum...

Ellerimi saçlarıma geçirip ne giyceğimi düşünmeye başladım sevgiliniz varsa anlarsınız olmayanlarda olursa anlar ;)

Ben bu saçma düşüncelerden çıkmaya çalışırken odaya Cristen girdi elindeki boya kutusunu gösterip "Bu akşam Harry'e ufak bir gösterim olcak" dediğinde dur yapma diyesim var ama bunu bende yapmak istiyorum.....

Cristen kolumdan kavrayıp camın önüne iteledi "Bu akşamda burda kalcam diğer kızları gönderek zaten Niall'a yavşamakdan başka birşey yapdıkları yok " dediğinde bu planın ciddi anlamda sert oynancağını seziyordum....

Kafamı sert bakan Cristen'a çevirip tamam anlamında salladım .....

Cristen odadan çıkdıkdan sonra dolabımın karşısına geçip birşeyler aramaya başladım ...

13 dk sonra :))

Altıma siyah mini şort üzerine sax mavisi sırt dekolitesi olan boyundan bağlamalı bir t-shirt giydim....

Bileğime göz alıcı bilekliklerimi takdım telefonumu elime alıp aşağı indim çocuklar beni dört gözle izlerken Harry gözlerini 2 katı daha fazla açıp izliyordu...

Okula gitmek için kapıya yaklaşdığımda peşimden Harry gelip kapının önünde beni yakaladı " Seni kaçak melek bu halin ne " dediğinde gözlerimi devirip vücuduma tekrar bakdım omuz silkip "Ne varmış" dediğimde Harry tek kaşını havaya kaldırıp "Ne mi var sana ne olduğunu gösterirdimde buraşı uygun ortam değil" derken dili sürşmüşdü 'BURASI' derken birden ağzından 'BURAŞI' diye çıkmışdı ben ona gülerken Harry şaşkın şaşkın bana bakıyordu....

Dilimi dışarı çıkarıp bahçeden dışarı çıkdım aslında bir sürü arabam var ama sürmeyi bilmiyorum ondan dolayı yürümeyi tercih ediyorum ....

Ayrıca mini kuper hastasıyım...

Ben mini kuperları düşünürken okula geldiğimin farkına vardım .....

Arkadaşlarla selamlaşdıkdan sonra sınıfa doğru çıkmaya başladım....

Herkez bir yere toplanmıs vur vur diye bağırıyorlardı hafif parmaklarımın üzerinde yükselip kimin kavga ettiğine bakdım hah hiç şaşırmadım Cole ile Olly kavga ediyordu bunların derdi ne ....

Hiç umrumda değil yerime geçip oturdum yanımada Cristen oturdu biz sohbet ediyorduk ki Harry'den telefonuma mesaj geldi "Okuldan gelir gelmez odama gel :))" mesajı okudukdan sonra ister istemez gülmeye başladım Cristen'ın telefonuma bakmaya çalışdığını görünce telefonu cebime attım....

Bu son dersimiz ve müzik bu dersi çok seviyorum .....

Bayan Clara içeri girdi beni ve Cole'yi yanına çağırdı elime gitarı verip

'Taylor swift~b.o.b = Both of us' söylememizi istedi.....

Gitarı kucağıma alıp çalmaya başladım şarkıyı söylerken Cole gözlerime delici bakışlar atıyordu....

Şarkı bittikden sonra yerime geçip toparlandım zil çaldı ve dışarı çıkmak için hamle yapdığımda Cristen kolumdan tutup "Hey hey bekle bu akşam mor renge bürünceksin bay styles" diyordu...

Eyvahhh....

Vote +10 Yorum +5

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin