STİLL THE ONE

505 27 2
                                    

Bende kendimi yatağıma gömüp uyumaya çalışdım.....

~SABAH~

Gözümün içine giren saçlarımla uyandım saçlarımı gözlerimden ittirip yerimde doğruldum derin bir offf çekip ayağa kalkdım lanet okul ne diye vardı ki sanki....

Dolabıma yaklaşırken bir yandanda okula küfürler yağdırıyordum....

Elime krem rengindeki dar pantolonumu alıp yatağın üzerine fırlattım sonra tekrar dolabımı karıştırıp üzerim için siyah salaş bir t-shirt aldım onları giymek için üzerimdekilerden kurtulup pantolonumun tekini bacağıma geçirdim tam tekini geçircekken içeri hayvan gibi biri daldı bunu tahmin etmek o kadarda zor değildi ......

Tek bacağım çıplak bir şekilde Harry'e bakarken Harry bana gülüp "Sanırım bu yeni moda" dediginde ciddi olmak için dudaklarımı birbirine bastırdım.....

Hızla diğer bacağımıda pantolonuma geçirip giyiceğim

t-shirt'ü alıp gözlerimi devirip tuvalete girdim kapıyı kitleyip üzerimdekini çıkarıp siyah t-shirt'ü giydim hemen tuvaletten çıkdığımda Harry ojelerimin kapağını açmış kokluyordu.....

Ne manyak bir çocuk bu ya ....

Hemen yanına gidip elinden ojemi çekip aldım kapaklarını kapatıp Harry'e döndüm "Kafa mı yapmak istiyorsun Harry" dediğimde Harry ellerini pantolonumun arkasındaki ceplere sokup beni kendiyle birleştirdi "Kafa yapmak istesem ojeleri değil seni koklarım Lisa" dediğinde ellerimle dirseklerinden tutup ittirdim....

Telefonum çalmaya başlamışdı hemen koşup telefonu açdım Cole yazıyordu ...

Efendim..

dediğimde Cole sesini kısarak..

"Birazdan seni almaya gelcem okula birlikde gitcez."

dediğinde bende Harry'e bakıp cama doğru yaklaşdım.....

"Şeyy ama t-tamam"

dediğimde Harry gözlerini devirip suratını astı...

Yanıma gelip bileğimden kavradı "Bu çocuk fazla oldu Lisa canının yanması çok yakın" ....

...............................

Şuana kadar yazdığım tüm bölümlerden içinde en çok beğendiğiniz bölüm hangisi ????

Vote +8 Yorum +5

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin