(Justin bieber~Backpack ile oku yeni şarkısı bu arada !!!))
Kafasıyla dışarıyı işaret etti..
Bende bu sefer kafamı vurmamaya dikkat ederek yaatağın altından çıkdım Harry'r bakdığımda halâ ölü gibi uyuyordu......
Parmaklarımın ucunda yürüyerek odanın önünde durdum Niall sinirli sinirli beni bekliyordu...
Tabi elimdeki makası yatağın altında bırakmışdım...
Birden kolumda hissettiğim baskıyla irkildim..
Niall çenesini kasarak "Kamerayı almaya mı geldin??" dediğinde evet demeye mecburdum kafamı evet anlamında salladım bu sefer dişlerini gıcırdatarak "Lanet olsun beni gördün mü??" dediğinde gine kafamı evet anlamında salladım Niall kolumu daha fazla sıkdı "Sakın kimseye Harry ile uyuduğumu söyleme yoksa Harry'den önce o video'yu ben okula atarım" diyip gitti güzel bir günde 2 tehdit ....
Hızlı adımlarımla odama gittim plana kaldığım yerden devam etmeliydim ama şimdi değil yarın bu iş biticek....
Yatağıma girip tehditli rüyalar görmeme dileğiyle uyuya kaldımmm....
SABAH ;))
Uyandığımda aşağıdan kahkaha sesleri geliyordu bu ses annemindi kesin gine 5 salağın soğuk espirilerine gülüyordu ....
Hemen yatağımdan fırlayıp üzerime tek omzu açık yarım bir salaş bluz altınada dar bir siyah tayt giydim....
Aşağı indiğimde herkez masada oturmuş beni bekliyorlardı heralde Harry hemen gözlerini bana dikip masanın altından kamerayı gösterip "Ahh lisacım hadi gel buraya otur". dediğinde gözlerimi devirip gösterdiği yere oturdum yapışık gibi duruyorduk kolu koluma deydikce gıdıklanıyordum...
Kahvaltımı Harry'nin rahat durmayan koluyla fazla edememişdim ....
Şuanda ise üzerimdekileri değiştirip okula gitmek için hazırlanıyorum .....
Kırmızı dar bluz altınada sax mavisi tüllü bir etek giydim sax mavisi konverslerimi ayağıma geçirdim bugün hava fazla estiği için üzerime deri siyah ceketimi aldım gözlerimin üzerine mavi aylaynır sürdüm kırmızı rujumu sürdükden sonra çantamı aldım biliyorum okul için abartı oldu ama yapmam gereken şeyler var...
Hızla merdivenlerden indim kapıyı açdığımda Cole arabaya yaslanmış beni bekliyordu gözündeki siyah gözlükleriyle mavi-yeşil tondaki gözlerini gizlemişdi altın sarısı saçlarını savurup bana bakdı altındaki siyah dar kot üzerindeki beyaz dar bluz vücuduna yapışdığı için vücut kaslarını ortaya çıkarmışdı ayağındaki beyaz konversler benimle uyumlu olduğunu işaret ediyordu üzerindeki siyah hırkanın kollarını yarıya kadar kıvırmışdı deri saati üzerine çok uyumlu olmuşdu...
Koşar adımlarla Cole'ye doğru yaklaşıp kollarımı boynunun arkasında birleştirdim Cole'de belimden kavrayıp beni yukarı doğru kaldırdı ve bir kaç adımda döndürdü sonra tekrar yere bırakdı tamam bu hoşuma gitti ama midem bulandı....
Gözlerim evin kapısına gitti Harry kolunu kapıya yaslamış beni izliyordu hızlı adımlarla arabanın ön koltuğuna oturdum...
Cole'de hemen yanıma gelip oturdu gözlerim gine kapıya kaydı ama yokdu gitmişdi derin bir ohh çekdim arabanın içindeyken hiç ses çıkarmadan okula geldik hemen arabadan inip Cole'nin yanına geçdim artık bizi herkez birlikde biliyordu...
Okuldan içeri girerken belimden tutup kendine bastırdı böyle yürümek biraz zor oluyor ama güzel bir duygu uyandırıyor ....
Sınıfa girdiğimizde gine duvar kenarına oturdum...
Derse başlamışdık ama daha 36 dk geçmişdi off çok sıkıcı ...
Sınıfa Harry'nin girmesiyle korkudan ölme dirilme sistemini otutturdum şuan da nasıl dualar ettiğimi bilemezsiniz bütün kızlar Harry'i süzerken ben ise sadece yerin dibine girmeye çalışıyordum .....
Vote +8 Yorum +4
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
Hayran KurguÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...