İçeri birden liam girince biz halâ birbirimize bakıp gülüyorduk liam'a baktığımda telaşlı görüntüsünü bırakıp oda bize bakıp gülmemize katıldı o kadar fecci gülüyorduk ki en sonunda liam'ı hıçkırık tutmuştu liam hıçkırdıkca ben gülmek yerine artık karın ağrısından ağlamaya başladım.
Liam şaşkınca bana bakıp oda gülüyordu gülmemiz kesilince Cole birden ayağa kalkıp "Heyy bakın şimdi size niall'ın taklidini yapcam " dediğinde merakla Coleye bakıyordum Cole gözlerini kapayıp kağıda uyurken yazıp havaya kaldırdı "Aman tanrım midemdeki hamburgerler bana saldırıyorr ahh hayır bana vurmayın bu sefer size söz veriyorum günde 4 tane yicemmm" diyordu ahhh hayır işte bu fazla gülmekten artık yatakdan yere düşmüştüm liam benden daha kötü düşmüştü Cole bize yaklaşıp "Şimdi sıra harry'de" işte şimdi daha çok merak etmiştim Cole ellrini saçına götürüp geriye doğru ittirirken "Heyy bebeğim bugün benle takılmaya ne dersin hayır kaçma durrr" dediğinde bu sefer ben gülmemiştim ama benim yerime liam kahkaha atıp duruyorduu.....
Bir yarım saat sonra kendimize geldik derken bu seferde liam'ın yere kapaklanmasıyla yeniden gülmeye başladım hayır yeter bu kadar ağran ayağımın üzerine baskı yapmadan kahkaha atarak aşağı inmeye çalışıyordum aşağıdakiler bana acayip acayip bakarken Cole arkamdan koşup beni merdivenlerde yakalayıp havaya kaldırdı "Hayır gel daha komik şeyler var " dediğinde ben kucağında çırpınıp gülüyordum harry bize tip tip bakıyordu Cole beni yere bırakıp bu sefer kucakladı tekrar odaya çıkardığında yerde hala kıvranarak gülen bir liam vardı....
Biz halâ odada gülerken kapı açıktı sanırım dışarı sesimiz fazla gitmişti içeri niall girdiğinde bu sefer liam elini yere vurup "Lanet olsun hamburgerler" dediğinde bende gülmeye başladım niall gözlerini pörtletip "Sevgililerimden birine lanet mi okudun sen" dediğinde tamamen kafadaki kayış yerinden çıkmıştı....
Tam tamına 3 saatten beri gülüyorduk ama bir zaman sonra liam aşağı inmişti Cole'de beni kucağına alıp aşağı indirdi şuanda hep birlikde kımıldama oyunu oynuyoruz.....
Hiç birimiz kımıldamamalıyız harry şuanda ebe bizi kımıldatmaya çalışıyor benim bacaklarım şuanda Cole'nin kucağında kollarımlada vücudum birleşik yani kımıldamıyorum ama harry'nin elleri bacağıma deyiyordu şuanda kımıldamamak için kendimi zor tutuyorum diğer elinide boynuma deydiriyordu ahhh lanet olsunnnnn
Vote +5 Yorum +4
Lütfen yorumda yaparmısınız ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanficÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...