Come And Get İt

482 22 6
                                    

Gözlerimi devirip dışarı çıkdım akşama planlarımdan birini tekrar harekete geçirmeliyim.....

Cole eski şekliyle arabaya yaslanmış beni bekliyordu hızla arabaya bindim beni burda öpmesini istemiyordum...

Cole'de hızla arabaya bindiğinde bende telefonumu elime alıp tweetlerimi okumaya başladım çok komik capsler vardı.....

Harry Styles tweetira "Beni çok yoruyorsun " yazmışdı acaba benden mi bahsediyordu ???.....

Cole gözlerini bana dikip "Neden telefona yapışdın" dediğinde gözlerimi devirip "Tweetlerimi okuyorum" dediğimde Cole yola bakmaya devam etti okula geldiğimizde hızla kızları bulup "Bu akşam bize geliyorsunuz bir planım var " dediğimde kızlar hemen tamam anlamında kafalarını salladılar.....

Kızların yanından ayrılıp telefondan internete girdim düzleştirici siparişi verdim bu akşam saat 18:30 'da elimde olucak.....

Evet Harry yarın kalkdığında saçlarını düz görünce ne yapıcak acaba ??....

Diye düşünürken bir yandanda kendi kendime gülüyordum....

Ben sınıfa geçip yerime yerleşdim kızlar gülerek başıma toplandılar hep bir ağızdan "Plan ne" dediklerinde bende kahkaha atıp fısıldayarak "Harry hakkında bir site açmışlar orada kıvırcık saçlarını çok sevdiği yazıyordu bende tabiki kıvırcık saçlarını düz yapcam sizde yardım ediceksiniz ve eve gelirken takma bıyık ve sakal almayı unutmayın buda planın bir parçası olcak " dediğimde kızlar hepbir ağızdan gülünce olduğum yerde zıpladım......

Hemen dersin bitmesini istiyordum ders bitene kadar Cole sırada yatıp beni izlemişdi zil çalınca yanıma gelip "Bugün sizde kalcam" dediğinde kafamı hayır anlamında salladım Cole elini belime yerleştirip beni kendine bastırdı "Planlarının olduğunu duydum Harry duysun istemezsin" dediginde gine şantaj görüyordum ......

Kafamı homurdanarak tamam anlamında salladım.....

Vote +9 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin