:¶ ONE LOVE :¶

330 26 3
                                    

Halâ ne diceğini beklerken birden konuşmaya başladı "Öncelikle Harry tek bir kıza bağlı kalmaz sende onun için gelip geçici bir oyuncaksın" dediğinde içimden heh tamda istediğim o saçma cümleyi kullandı diyordum....

Bir zaman gözlerimi Zayn'nin gözlerinden uzaklaşdırıp "Öyle birşey olduğu zaman konuşulcak bir durum " dediğimde Zayn eliyle bileğimi kavrayıp gözlerine odaklanmamı sağladı "Umarım bu sözlerimden sana aşık olduğumu felan çıkarmıyorsundur" dediğinde bende sempatik bir şekilde cevapladım "Yapma ya" dediğimde aslında öyle birşey olcak diye korkmadım değil yani...

Zayn bileğimi bırakıp odamdan çıkdı kafamı Harry ile dolduramıcak kadar meşgulüm önce Stefan'iyi bulmalıyım üzerimi değişdirip rahat birşeyler geçirdim aşağı inip Stefaniyi aramaya başladım ....

Tamda aradığım gibi buldum koltuğun bir köşesinde Harry otururken bir köşesinde Stefani oturuyordu Stefani oturduğu koltukdan Harry'e ölümcül bakışlar atıyordu gerçekden bu gece zor geçicek gibi gözüküyor....

Gergin bakışları sonlandırmak için koşarak Stefani'nin yanına oturdum benim koltuğa zıplamamla Stefanin sıçraması bir olmuşdu....

Kolumu Stefani'nin boynuna attım kulağına yaklaşıp her kızın sevdiği şeyi söyledim "Biraz dans etmeliyiz" dediğimde Stefani gülerken Harry meraklı gözlerle bize bakıyordu .....

Odama çıkıp laptop'umu kucağıma aldım hopörleri sonuna kadar açıp Little mix~Salute açıp danslarını yapmaya başladık biz dans ederken kapının arasından bizi süzen bir çift yeşil gözler gördüm...

Hadi ama ne zamandır beri bizi izliyordu ahh Stefani sana o kadar söylemişdim şu lanet kapıyı kapatmanı.....

Kapıya yaklaşırken gözler birden kayboldu...

Kapıyı kapatıp tekrar dans etmek için Stefani'nin yanına döndüm...

1 saat sonra yani işde 1 saat gibi bir şey ... :))

O kadar yorulmuşdum ki buzz gibi su içmek için aşşağı indim mutfağa girmemle görüntü kirliliği yaşamam bir olmuşdu...

Hayatım boyunca bu kadar dağınık bir mutfak görmemişdim aslında mutfağı kimin bu hale getirdiğini bulmak o kadarda zor değil sanırım Niall'ı bulmalıyım ayaklarımın altına yapışan cipsi paketleri beni uyuz ediyordu...

Lanet olası temizlikcilerde gitme zamanını çok iyi tutturmuşlardı yani :))

Off'layarak Niall'ı aramaya başladım kendi dağıtdığı pisliği kendi temizlemeliydi....

Odasına çıkdığımda içeri girmek biraz zor olsada jelibon paketlerini vb. paketleri ittirerek içeri girdim ....

Ama boşdu tekrar odadan çıkıp Niall diye adını anırarak aramaya başladım bahçeye çıkdığımda ufak sandalyenin üzerine oturmuş kucağındaki açık cips'i yemekle meşguldü....

Karşısına geçip amacını öğrenmek için suratını kavrayıp yukarı doğru kaldırdım kızarmış gözler ve elma gibi olmuş yanaklar gördüm...

Gözlerimi irileşdirip "Ne oldu?" dediğimde Niall ellerini gözlerine götürüp ovuşturdu "Hiç  sadece bu havalarda herkezin bir sevgilisi olur ama benim olmaz baksana senin bile var üstelik Harry" dediğinde üstelik derken neyi kasdetmişdi hem senin bile sevgilin var derken ne yani ben maymun kadar tipsizmiyim...

Bunun cevabını öğrenmeliyim bay Styles....

Vote +10 Yorum +5

Çok heycanlı atraksiyonlu bir hikâye istiyorsanız birde

" FUCK YOU BİTCH " bakın bunuda ben yazıyom sayfamda var biraz küfürlü ama :¶ NEYSE ÇOK KONUŞDUM VOTE İLE YORUM ELLERİNİZDEN ÖPER :))

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin