Keçeli Plan

959 31 3
                                    

Planım için herkesin yatmasını bekliyordum. Bir zaman sonra herkes odasına çekilmişti , az daha bekledim önce o Harry denen maruldan başlıcaktım sapık olmasından dolayı biraz ürksemde benim evimde bana tecavüz edicek kadar cesaret yokdu sanırım.

Odasını arıyordum bütün odaların kapısını açıp kafamı sokup bakıyor geri çıkıyordum , en sonunda bulmuştum kendi çapımda bir zafer dansı yaparak şaşkınlıkla dudaklarımı birbirinden ayırdım gözlerim hayretle açılırken ilk defa bir erkeğin odasının içi pis çorap kokması gerekirken içerisi odun kokuyordu 'bu kadarda odun olduğunu bilmiyordum' diye söylenirken elime aldığım keçeli kalemle suratına bir şeyler çizdim.
Onu sabah uyandığında sizde onunla birlikte duycaksınız süprizin tadı kaçmasın dime (?) odadan çıkıp kapıyı yavaşca kapattım .

Sırada sarışın vardı , onun odasını bulmam uzun sürmemişdi  nasıl mı ? tabikide yemek kokusunu takip ederek içeri girdiğimde elindeki hamburgerle uyuya kalmıştı ama çok tatlı uyuyordu dudakları yana kaymış ve dudağının etrafındaki ekmek kırıntıları küçük asi bir çocuğu andırıyordu ama intikamdan vazgeçemem onunda suratına birşeyler  çizdim.

Suratı beyaz olduğu için Niall'da daha komik duruyordu , gülerek dışarı çıktım  yavaşca parmak uçlarımda yürüyerek Zayn'nin odasını aramaya başladım ağır adımlarla bir odanın kapısını açarak kafamı içeri sokdum 'tamda tahmin ettiğim gibi' diye tıslayarak odaya girdim .

Yatağın yanında dizlerim üzerine çökerek , yan yatmış kafasına bakdım , yeni çıkmaya yüz tutmuş sakalları yüzünden suratına fazla bir sanat eserinde bulunamamışdım.

Ufak çaplı bir sırıtmadan sonra odadan çıkmak için yerimde doğruldum , ayaklanmam ile masanın üzerindeki kitabın gürültüyle yere düşmesi bir oldu , hızla yere çökerek zayn'nin uyanmamasını umdum ve umduğum gibide buldum.

Bu sefer daha sakin bir şekilde odadan çıkarak Louis'in odasını aradım 2 dakika sonra odayı bulmuşdum kapının başında derin bir nefes alarak sessizce yatağa yaklaştım Louis'i görmemle seslice kıkırdamam bir oldu.

Elindeki havuç şeklindeki yastığa sıkıca sarılmış ve yeşil kısmını ağzının içine almışdı ne sanıyordu bu çocuk yastığı havuç felan mı ? Tamam lezzetli gözüküyor ama yicek gibi değil sadece sevimli 'offf gine saçmalıyorum 'mırıldandıkdan sonra Louise yaklaşarak çıplak kalan tenini , tuval olarak düşündüm ve gerekli çizimlerimi yaptım , yalnızca suratına değil boşta olan bacaklarıda keçeli kalemden gerekli nasibi almışdı .

Ve son olarak Liam kalmışdı ve son kalan açılmayan oda sessiz ve ufak adımlarla odaya adım attım , en seksi şekilde uyuyan ve olgun bir şekilde yatan tek kişilikdi heralde , Liam'a ufak bir resim yeterliydi , resim bittikden sonra sessizce odadan çıkdım ve kendimi odama atarak yatağa gömüldüm.

Sabah kalktıklarında ne yapcaklarını düşünürken bile gülüyordum......

Yenilenmeye devam 😎

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin