Her zaman aynı şeyi yapıyordu mutlu birlikdelikden sonra gelen atışmalar ortalığı daha fazla alevlendirerek birbirimize sertçe çıkışmamıza sebebiyet veriyordu....
Bu durum ne kadar canımı sıksada sözlerine karşılık vermemi istiyor gibiydi....
Harry'le aramızda olan ufak mesafeyi kapatarak gözlerimle vücuduna seyir yaptım itham edici sözlerimle konuşmaya devam ettim "Hep böyle küstah olmak zorunda değilsin biliyorsun öyle değil mi ? " diyerek bir adım geriledim attığım adım karşısında Harry bana yaklaşmışdı elleriyle pantolonun arka cebine hamleler yaparak "Şimdide küstah mı oldum " derken gözlerini devirerek dudaklarını ıslattı ellerimle anlamsızca hareketler yaparak karşılık verdim "Harry odamdan çıkarmısın ? " derken suratımı yere eğmişdim.....
Gözümden zorda olsa gelen yaş üzerine Harry son kez arkasını dönerek "Keşke böyle tanışmasaydık Lisa " diyerek odadan çıkdı ne demek istediğini anlamaya çalışarak duvara yaslandım giderek yere doğru kayıyordum en sonunda soğuk zeminle birleşen popom ve onun ardından gelen hızlı göz yaşlarım yere dökülerek ufak bir göl oluşturdu......
Bu olayın ardından odaya Niall'ın girmesi sesli bir şekilde inlememe sebep oldu benim gibi yere oturarak kolunu omzuma attı " Bu beni hiç şaşırtmadı !!" derken gülüyordu konuşmamıza hiç ara vermeden gözlerimle çıplak bir denizi andıran gözlerine odaklandım "Seni şaşırtmayan şey ne " derken ellerimi açarak konuşmuşdum "Neymi ahh Harry'nin ağlattığı ilk kız değilsin bunu sana söylemiş olmalı öyle değil mi " derken gözlerini irileştirmişdi az önce akan göz yaşlarım kesilmiş onun yerine içimde alevlenen farklı bir duygu tepkimeye girmişdi demek benden önce birini daha ağlatmışdı merakımı gizleyemeyerek sözü ben ele aldım "Ne yani benden önce birini daha mı ağlattı " derken üst dudağım kıvrılmışdı Niall koluyla biraz daha baskı yaparak "Yani ama bir değil kim bilir belki 20'yi geçikdir tabi bu sadece yattığı kız sayısı ne yani sana hiç anlatmadı mı ??" demesiyle sesli bir şekilde yutkunmam bir oldu "Ne tanrı aşkına Harry'nin bir striptizci'den farkı yok işte bu fazlaydı " diyerek yerimden ışık hızında kalkış gerçekleştirdim Harry'nin odasına girerek suratına sert bir tokat geçirdim "Seni lanet olası p*ç yatmadığın kız kaldı mı söylesene bir tek ben mi kaldım benide halettikden sonra sıra kimde çok merak ettim" diyerek derin bir nefes aldım....
Biliyom çok kısa ama vote ve yorum çok geç geldi hikâyeye hakîm olmam için hızlı olmalıyız bu arada işler karışıyor ve diğer bölümde Harry'ler kendi evine geçiyor ama işler daha çok karışıyorr :)))
VOTE +11 YORUM +6
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...