Harry?? Cole??

741 32 6
                                    

Yatağımın içine girip daha demin olanları düşünüyordum düşündükce deliriyorum....

Ben ve harry ha hayır bunu kabul edemem ki onu sevdiğimi söylüyor hayır öyle birşey yok ya varsa ne yapcam ben ???

Bu düşünceler altında ezilirken kapıyı çalmadan içeri Cole girdi sanırım ağlıyordu boğuk ses tonuyla "Lisa hani benle kalcakdın" dediğinde şaşırmışdım yattığım yerde doğrulup Cole'ye baktığımda yanağında kocaman çizik vardı ve kanıyordu hemen yerimdenn kalkıp yanına gittim elimi yüzüne koyduğumda gülümsedi ......

Hemen banyoya gidip pansuman için birşeyler aradım ama yokdu çünki ilaçların hepsi harry'nin odasındaki banyodaydı Cole'yi yatağıma bırakıp harry'nin odasına girdim kimse yokdu hemen banyoya geçip bezleri aldım birinin bana sarılmasıyla irkildim "Beni mi arıyordun" dediğinde sesi tanımışdım bu harry'di hemen elinden kurtulup "Hayır " diyip yüzümü yere eğerek banyodan çıkdım ama harry gine hamle yapıp beni tuttu "Neden bana karşı bu kadar soğuksun" dediğinde ne söyliyeceğimi bilmiyordum "Senin gibi eziklerle pek yakın olmam" dedim kısa bir kahkaha atıp beni kendine daha çok bastırdı nefesini yüzüme üfleyerek "Fazla inatcısın" dediğinde aklıma Cole gelmişdi kollarından kurtulup giderken "Benden uzak durmalısın harry" diyip odadan çıkdım Cole'nin yanına geldiğimde yüzündeki kan vücuduna kadar akmışdı sesimi hafif yükselterek "Ne oldu sana böyle" dediğimde Cole ise sadece "Lisa seni sevdiğimi biliyorsun dime" dediğinde evet anlamında başımı salladım "O zaman seni öpebilirim" diyip bana yaklaşmaya başladi ne yapcağımı bilmiyordum Cole tam beni öpücekken içeri Harry girdi ......

Vote +5 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin