Kalbimde oluşan patlamayla yerimde hızlıca doğrulup ellerimi önümde birleştirdim masum bir melek gibi görünmek yerine öfkeli bir şeytan gibi görünmeyi tercih ettim...
Harry bana yaklaşırken bende hızla Harry'e doğru yaklaşmaya başladım taaki Harry bileğimden kavrayıp beni ters yöne doğru ittirene kadar ....
Düşdüğüm yerde sendeleyerek Harry'e bakdım Cole'nin suratına geçirdiği yumruklarla birlikde bir salak gibi gülüyordu...
Ayağa kalkmaya çalışdım lanet olası bileğimin ağrısıyla inlemeye başladım ellerimde destek alarak yanlarına gittim Cole'nin üzerinden Harry'i ittirerek bağırmaya başladım "Hemen Cole'yi bırak" derken yüzüne tükürükler saçmışdım ellerini saçlarına geçirip karşıma geçdi dudağının yanından akan kanlar bile halâ onu seksi göstermeyi başara biliyordu....
Elleriyle suratımı avuçlayıp "Lisa canımı acıtıyorsun " diye inledi elleri dudaklarıma kayarken ellerini ittirdim...
Kaşlarını çatıp sinirli olduğunu belli eden tavırlarıyla karşılık verdi "Sen ciddisin" diye çemkirdiğinde umursamayarak ellerimi Cole'nin suratında gezdirmeye başladım....
Gözlerim Harry'e kaydı ellerini birbirine geçirmiş kendi kendine sallanıp çığlık atıyordu Cole'den ayrılıp Harry'nin yanına yaklaşmaya çalışdım Harry elleriyle durmamı söyledi gözlerimi kırpıştırıp ne diyeğini beklemeye başladım "Sen beni istemiyorsun Lisa bunu göstermek yerine söylüye bilirdin " derken hem ağlayıp hem hıçkırıyordu arada bir kesilen nefesini düzelterek söze devam etti "Herşey için teşekkür ederim" diyip arkasını döndü sendeleyerek bileğinden kavradım .....
Kendime doğru döndürüp ellerimi kanıyan dudağında gezdirdim bana şaşkınca bakarken kulağına yaklaşıp fısıldamaya başladım "Umarım yatıcak fazladan yerin vardır " dediğimde hiç kulağından ayrılmama fırsat vermeden kendisine bastırdı ellerim beline kaydığında derin bir iç geçirdi...
Gözlerim gözlerini ararken elleriyle vücuduma sihirli dokunuşlar yapıyordu...
Birbirimizle bakışırken arkadan Cole'nin küfürleriyle Harry sinirlenip beni sıkmaya başladı .....
Hızla dudaklarına yapışıp sinirli olan Harry'i yumuşatmaya başladım sıkdığı yerler gevşedikce yanmaya başlamışdı....
Dudaklarından gelen kan tadı midemi bulandırmışdı hızla dudaklarından ayrılıp vücudumu kucağına bırakdım .....
Ben Harry'nin kucağında bileğimin ağrısından dolayı inlerken Harry bana gülüyordu kulak memesini tutup aşşağı doğru indirdim benim indirmemle Harry'nin dilini o tarafa doğru kaydırması bir oldu....
Dilini dışarda yakalayıp ısırdığımda ağzından sert bir inleme kaçırdı...
Ben Harry'e gülerken Harry gine telefonuna bakıp sebepsizce beni yere bırakıp bana bağırmaya başladı içimden gine ne oldu diye geçirdiğimde Harry bana bakıp tükürüklerini saçarak bağırmaya başladı ......
Vote +12 Yorum +6
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...