Şimdi mi ~ Sonra mı

580 26 5
                                    

Anlamamış gibi yapıp "Ne diyon hiçbirşey anlamadım" dediğimde Harry gözlerini tekrar vücuduma çevirdi "Hadi ama ne demek istediğimi anladın" dediğinde yanaklarım alev topu gibi yandığı için anlamış durumunda kalıyordum Harry birden konuşunca kendime geldim "Ya bugün yada söz alıyım yoksa beklemem." dediğinde gerçekden onunla yatcağımı zannediyor heralde neyse söz veririm sözümde durmam "Tamam lanet olasıca marul beyinli,aklı sadece oralara çalışan maymun,işkencenin kralını yaşatan p*ç" dediğimde Harry kaşlarını havaya kaldırıp "Ee ne yani şimdi mi" dediğinde o sürekli düşündüğü şeyine tekme atmak istiyordum....

Kafamı hayır anlamında iki yana doğru salladım bu sefer kalçalarımda olan elleri popomu sıkmaya başlamışdı ...

O kamera bende olsaydı şimdiden seni gebertmişdim...

Birden Harry'i üzerimden ittirip yatağımın içine girdim kendime inanmıyorum en hızlı yatağa girme rekorunu kırmışdım heralde...

Harry şaşkınca bana bakarken tek kaşımı havaya kaldırıp "Bugünlük eğlence yeterli artık uyumam lazım" dediğimde Harry bu sefer hiç ses çıkarmadan odasına dönmüşdü .....

Saat'e bakdığımda 05:08'di hemen yatağımdan kalkıp makas aradım  çekmecemi açtığımda mor renkli makası elime alıp Harry'nin odasına yaklaşmaya başladımmm.

Ses çıkarmamaya özen göstererek odaya girdim yatak düz Harry ise çapraz yatıyordu ne ters bir çocuk bu ya kafası yatakdan dışarı düşüyordu ayaklarıda yatakdan dışarı sarkmışdı eşşek kadar ayakları vardı ama bacaklarına bakdığımda bir kızı kıskandıracak kadar güzel ve sexiydi ....

Heyy ben ne diyorum şimdi görürsün bay Styles....

Vote +9 Yorum +5

Bu seferlik vote'yi beklemedim sizin için .....

^_^

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin