Aç Niall °_°

787 25 2
                                    

(Tyga~I'm different ile oku)

Şuanda aklımda bin bir soru halay çekiyordu. ......

Çok saçma harry neden bir kız tutsun ki ben aval aval düşünürken Cole'nin sesiyle kendime geldimm "Lisa kendine gel içeri girmezsek cildimiz isyanlara çıkcak" dediğinde ben hala az önceki laflara anlam veremiyordum yavaş yavaş içeri geçtiğimde harry halâ sevgilisi zannettiğim kızla yiyişiyordu harry'lere yaklaşıp "Sanırım odanız dolu benim odamı kullanabilirsiniz " dediğimde arkamı dönüp mutfağa gittim tam yemek için birşeyler ararken niall'ı gördüğümde kahkaha atmak için bir sebep bulmuştum sonunda niall dolabın içine girmiş kucağında kocaman çikolatalı pastayı almış elindeki 2 çatalla pastaya savaş açmıştı.....

Niall yanağına bulaşan çikolatalarla bana bakıp oda gülmeye başladı "Yermisin?" dediğinde kafamı hayır anlamında salladım.....

Liam'da yanımıza gelip gülmeye başladı ve sonra peşine zayn indi "Niall yakında dolabı yicen dostum" dediğinde gülmemek için kendimi sıktım ama boşa ......

Aralıksız güldükden sonra niall bana ölümcül bakışlar atmaya başladı "Niall neden bana beni yicekmiş gibi bakıyorsun" dediğimde niall dişlerini birbirine vurup "Daha doymadım lisa" diyip beni kovalamaya başladı bende hemen odama çıktım ve o manzarayla midemin bulanmasına engel olamadım ......

Vote +5 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin