Happy!!!!

815 29 5
                                    

(Selena gomez~Come and get it ile okuyunn)

Şuanda ne yapsam diye düşünürken niall'ın sesiyle irkildim "Hadi lisa çıkar şunu harry senden önce bir sürü gördü zaten " dediğinde ister istemez şaşırmıştım pijamamın altından tutarak yukarı çekmeye başladım ellerim çok fena titriyordu....

Üstümü çıkardığımda utançlıktan yerin dibine girmek istiyordum dizlerimi kendime doğru çekip oyunun bitmesi için bekledim oyun bitene kadar çocukların gözü ister istemez bana kayıyordu...

Oyun bittiğinde hemen odama kaçtım şuanda o kadar sinirliyim ki harry denen piçe herşey yapabilirim....

Yatağımda yatarken kapının altından biri kağıt fırlatmıştı gidip kağıdı aldım okuduğumda sinirimin katsayısı paha biçilmez olmuştu...

Kağıtta "Göğüslerini beğenmedim ×| H.." yazıyordu  yemin ederim ki bunun acısını fena çıkarıcaktım....

Yatağıma yatmadan önce çocukların yanına inip bağırdım "Yarın kızlarla dağ evine gitcez gelen var mı?" dediğimde niall ağzındaki hamburgeri yutmadan konuşmaya başladı "Tamam geliyoruz kızlar güzel mi" dediğinde hemen cevap verdim "Kızların sevgilileride gelcek boşuna kafa yorma " dediğimde niall kaşlarını çatıp yemeğini yemeğe devam etti bende sesimi daha fazla yükselterek konuştum...

"Ee geliyomusunuz" dediğimde harry yukardan aşağı inerek bana yaklaştı "Sevgilimizi getirebilirmiyiz" dediğinde omuzlarımı silkip "Kimi getirirsen getir" diyip odama çıktım sevgilisiymiş kim sana katlanabilirki neyse getirsin yapıcaklarımı görünce bizimle kalacağını pek zannetmiyorum.....

VOTE +5 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin