BENİM GİRLLERİM !

452 27 6
                                    

Hemen Cole'yi üzerimden ittirip kızlara hadi işareti yapdım artık Cole ile birlikde olmak istemediğim için ona hiç pas vermiyordum.....

Ben önden kızlar arkamdan geliyorlardı Critina nın arabasına bindik araba haraket ederken Cole okuldan çıkmış arabaya bakıp kafasını salladı.....

Cristina çok hızlı kullandığı için 15dk da evde olduk...

Eve geldiğimizde kapıyı Louis açdı biz içeri girerken çocukların hepsi benim kızlarımı süzüyorlardı ......

Yukarı çıkarken Harry arkamızdan "Fazla gelirseler benim odama gönderebilirsin" dediğinde kızlar suratlarını asmışlardı sanırım onlarda şuanda Harry'i parçalamak istiyorlardı evet böylesi benim icin daha iyi hırs ve hırs !!!

Odama çıkdığımda Cristina elini yumruk yapıp duvara yumruk attı "Onu mahvedicem" diye inliyordu...

Bende içimden senden önce ben mahvetmeliyim.....

Diye geçiriyordum saat 18:12'di kapı çaldı paketim olması gerekdiğini düşünerek kapıyı açdım ve aynen öyleydi parasını ödeyip hızla odaya çıkdım sanırım çocuklar merak ediyorlardı.....

Kızlar paketi parçalayıp düzleştiriciyi ellerine alıp kahkaha atmaya başladılar .....

Tabiki bende...

Tekrar kapı çaldı bu sefer benim yerime Liam kapıyı açmışdı Cole gelmişdi sanırım çünki daha demin olan kahkahalar yerini sessizliğe bırakmışdı.....

Aşağı inip bakdığımda Cole suratı asık bir şekilde yanıma gelip "Senden ayrılmak istiyorum" dediğinde üzülmek yerine çok sevinmişdim bende gülerek "Biz çıkıyormuyduk zaten" dedikden sonra hızla yukarı çıkdım Harry arkamdan kahkaha atarken Cole kapıyı çarpıp gitmişdi....

Hepimiz için en iyisi bu olucakdı..

Kızlarla yemek yemek için aşağı indik koltuklara kendimizi atıp Harry'e bakıp sırıtmaya başladık Harry koltuğun arkasından kulağıma yaklaşıp "Sanırım kızların hepsi beni istiyor ya sen" dediginde yüzümü buruşturup "Iyyy" diye ses çıkardım Harry kollarını anlamsızca sallayıp bana dil çıkardı .....

Niall yanımıza gelip oturunca hepimiz olduğumuz yerde doğrulduk gerçekden hepimiz açız ve şuanda Niall kendine o kadar güzel sandavich yapmış ki kızlarla aynı anda Niall'ın sandavich'ine yaklaşırken Niall kaşlarını çatıp "Hey hey sandavich'ime ve bana öyle bakmayı kesin " dediğinde ister istemez gülmüşdüm.....

En sonunda kızlardan biride bize sandavich hazırlamışdı onları yiyip tekrar odaya çıkdık....

Şimdi sadece akşamı beklemeliyiz..

Vote +8 Yorum +4

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin