Liam'dan öpücük =*

689 27 7
                                    

Sırt üstü yatağıma uzanıp daha demin zayn'nin dediklerini beynimde tekrarlamaya başladım......

Ne kadar çok düşmanım olmuşdu böyle ama hepsinin üstesinden gelcek kadar da planım vardı....

Ben yatağımda yatarken aklıma Cole geldi peki o nerdeydi..

Annem odama girip başımda ötmeye başladı "O çocukda neyin neysi " dediğinde ufak bir gülücük atıp "Söyledim ya sevgilim" dediğimde annem kulağıma yaklaşıp "Harry'nin nesi var" dediğinde yuttuğum tükürükle boğulma tehlikesi yaşıyordum....

Birden yerimde doğrulup "Anne şu saçma sapan düşünceleri kafandan at" dediğimde odaya liam girince masumluk dozu aşırıya kaçmışdı...

Liam annemin yanına oturup kulağına birşey fısıldadı annemde hızla yerinden kalkıp dışarı çıkdı annem dışarı çıkınca Liam arkasından kapıyı kitledi yanıma gelip oturdu...

"Bak lisa harry sana ne diyor ne yapmaya çalışıyor biliyorum bu yüzden attığın her adıma dikkat etmelisin yoksa sonuçları çok kötü olabilir" dediğinde ister istemez korkmuşdum....

Liam'ın kolundan tutup kendime doğru yönelttim "Liam neden bana yardım ediyorsun" dediğimde ağzını yana kaydırıp "İnsan sevdiğine yardım etmezmi" dediğinde içimdeki ses "Öp onu öp hadi" diyordu ama bunu yapamazdım adım orospuya çıksın istemiyordum ...
Dudaklarımda hissettiğim sıcaklıkla irkildim....

Liam elini belime sarmış dudaklarıyla dudaklarıma tecavüz eder gibi öpüyordu üzerimden ittirmeye çalışdığımda Liam beni kendine daha çok bastırıyordu.....

En sonunda birbirimizden ayrıldık Liam kulağıma yaklaşıp "Çok sıcaksın Lisa" diyip odamdan çıkmışdı ben birdaha Liam'ın yüzüne nasıl bakıcakdım.....

Hemen banyoya girip buz gibi suda duş aldım dudaklarım hariç bütün bedenim titriyordu ellerimi dudaklarıma götürüp gülmeye başladım bir yandanda aklıma Liam'ın sevimli surato geliyirdu kendi kendime "Neden olmasın ki " sorusunu sorup gülmeye başladım beni dışardan gören deli zannederdi heralde.....

Vote +5 Yorum +3

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin