OMG "!!!!!"

729 28 5
                                    

(Maroon 5 one more night ile

okuyunnnn)

Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken harry saçımdan tutup beni geriye doğru ittirip Cole'nin kucağına oturup "Sana istediğini ben vercem" diyip sağ gözüne yumruk attı hemen yerden kalkıp harry'nin koluna sertce geçirdim "Hemen odadan defolll" diye bağırdığımda nefesini hızla alıp veriyordu odadan çıkıp kapıyı sertce kapattı Cole'ye baktığımda ağlıyacağına gülüyordu sanırım dayak indanlarda ters tepkiye uğramaya sebebiyet veriyordu..

Yanına yaklaşıp elimi mor gözünde gezdirmeye başladım "Canın yanıyo mu :( " dediğimde gülümseyip "Sen dokununca uyuşuyor" diyip elini elimin üzerine koydu biz gibi olan elleri benim ellerimide soğutmuşdu.......

Cole'nin suratını temizlerken sürekli gözlerini gözlerimden ayırmadan bana bakıyordu biri böyle bakınca gülerim hemde çok fena....

Zaten öyle'de yaptım...

Cole bu halime şaşırmıştı gerçekden bu sefer sinirlerim çok bozulmuşdu....

Biraz dağ havası almak istiyordum kan kokan bir oda gerçekden psikolojimi bozmuşdu kendimi çığlık gibi hissediyordum......

Aşağı inmek için merdivenlerden inmeye başladım duyduğum laflarla bir kez daha yıkıldım ve bir kez daha içimde yanan ateş korlanmışdı......

Bu harry'di "Plan çok iyi gidiyor!!!!! lisa ona aşık olduğumu zannediyor artıkkk " duyduğumda intikam ateşi sonuna kadar yanmışdı ......

Demek benle oyun oynamaya çok alışdınız hee o zaman bende sert oyunlarımı ortaya çıkarma vakti gelmiş geçiyor bileeeee.........

Vote +6 Yorum +5

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin