Lunapark ve harry

849 30 3
                                    

Selena Gomez - Save The Day İle Okuyun

Planım tam tadında ilerliyordu çocukların yanına bir sandalye çekerek

dolabımı açıp üzerime birşeyler aramaya başladım( Kırmızı deri bir tayt üzerine sax mavisi salaş gömlek ve takılar vs.) giydim telefonumu yatağımın üzerinden alıcakken içeri harry girdi ayı insan bir kapıyı çalar "Arkamdan birşeyler çevirmiyorsun dime" dediğinde gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım kafamı hayır anlamında iki yana salladım ama iç sesim içerde kahkaha atıyordu bu haksızlık harry dışarı çıktıktan sonra peşinden bende dışarı çıktım....

Çocuklar çoktan hazırlanmışlardı içimden onlara özür diliyordum çünkü harry o kağıtları gördükten sonra orda durcağını düşünmüyorum....

Harry'nin ağzından

Herkez hazırdı arabaya atlayıp gitmeye başladık yolu lisa tarif ediyordu sonunda gelmiştik arabadan inip lunaparkın içine doğru ilerlerken insanlar bana hiç bakmadıkları gibi bakıyorlardı çocuğu olan kadınların yanından geçerken kadınlar çocuklarını kucaklarına alıp bana arkalarını dönüyorlar mısır almak için markete yaklaştığımda adam açık yazısını kapalıya çevirdi ahh ne oluyo yaa !!!!

Hey hey bir saniye bu benim fotoğrafım ne deli mi??

Hayır lisa bunu yapmış olamazsın....

Lisa'nın yanına yaklaşıp fotoğrafı gözüne sokana kadar yaklaştırdım lisa mal mal gülerken ben gerçekten şuanda çok kızgındım sen görüceksin seni mahveetcem ölmek isticeksin....

Vote +3 yorum +3

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin