Kolumla aramıza mesafe koyup konuşmaya devam ettim "Bilmiyorum bana biraz zaman ver" derken sesim biraz boğuk çıkmışdı..
Harry'nin ağzından devam :))
Gözlerini gözlerimden kaçırmaya çalışarak cevap verdi "Bilmiyorum bana biraz zaman ver" demişdi ellerimle vücuduna daha fazla baskı yaparak ağırlığımı üzerine bırakdım ilk defa bu kadar yakın durduğumu fark edince kımıldadı kızaran yanaklarını saklamaya çalışarak dilini dudaklarında gezdirdi çenesini kavrıyarak gözlerini gözlerime odakladım.....
Ellerimi saçlarına geçirip çekiştirdim "Yeterince zamanın olduğunu düşünüyorum" derken halâ saçlarını çekiyordum benim saçlarını çekiştirmemle Lisa'nın seslice inlemesi bir oldu...
Ellerimi t-shirt'ünün altına sokarak çıplak bedeninde gezdirmeye başladım....
Birazdaha yukarı kayınca Lisa elimi sıkıca kavrayıp ittirdi "Yapma" diye inlemişdi ellerimi göğüs hizzasında bırakıp derin bir nefes aldım "Neden Lisa ?" derken suratıma sevimli köpek bakışı yerleştirmişdim....
Elimden kurtulup yatağına oturdu önüne geçip çömeldim ellerimi dizlerine bırakıp denizi andıran mavi gözlerine odaklandım ellerini yanaklarıma yerleştirip baş parmağıyla ovaladı "Henüz erken değil mi?" derken gözlerini kırpıştırdı kafamı anlamsızca sallayıp "Geç bile kaldık" diyip üzerine doğru yöneldim ister istemez gerileyerek yatakda yer açdı yanına yerleşip ellerimi kalçalarının üzerinde birlestirdim kendini bana doğru bırakınca belindeki t-shirt yukarı doğru kıvrıldı.
Ellerimi boş kalan yerlerde daireler çizdirerek gezdirdim ben farklı yerleri keşfe çıkarken Lisa bundan etkilenmiş olucak ki titremeye başlamışdı....
Üzerinde doğrularak elimi ensesine attım dudaklarına kendime doğru çekerek sürttürdüm üst dudağını dişlerimin arasına alarak dilimle darbeler bırakarak öpmeye başladım Lisa ise beceriksiz bir şekilde ellerini kaslarımın üzerinde gezdiriyordu....
Bir kaç dk öpüşdükden sonra birbirimizden ayrılıp ikimizde sırıtmaya başladık Lisa gözlerini başka yere sabitleyerek dudaklarını kemirmeye başladı ....
Yanağına yaklaşıp ıslak bir öpücük bırakdım kulağına eğilerek"Benden utanıyormusun?" diye soru sorduğumda doğru cevabı vericeğini bildiğim için fazla üstelemedim kafasını evet anlamında sallayınca ister istemez gülmeye başladım "Ciddi olamazsın " derken halâ gülüyordum Lisa eliyle dudaklarıma baskı yaparak gözlerini irileştirdi "Şey aslında henüz bekâretimide kaybetmiş değilim :/" dediğinde bu sefer midemde olan kımıldamalar yerini zıplama bandında zıplayan çocuklara bırakdı.....
"Ne aman tanrım ne yani ilkin mi olucam bu harika" derken yerimde duramayıp yatakdan zıplayarak kalkmışdım....
Lisa ise gülerek suratını elleriyle kapattı gerçekden çok sevimliydi yanına yaklaşıp ellerini suratından çekdirdim " O zaman yapıcağımız iş harika olmalı" dediğimde daha fazla gülüp yatağa uzandı.....
Suratına anlamsız bakışlar yerleştirip anlamıyormus gibi yapdı "Ne işiymiş" dediğinde çarpık bir gülümsemeyle üzerine doğru uzandım kafamdaki bukleler suratına düşerken parmaklarına dolayıp kulağımın arkasına yerleştiriyordu......
Vote +12 Yorum +6 Bu seferlik benden di umarım beğenmişsinizdir. :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...