EVERYBODY :))

300 27 3
                                    

Niall'ın yanından ayrılıp odama geri çıkdım hemende herkeze anlatmış öküz  Stefani eline aldığı boya kutusunu açmış kokluyordu...

Gözlerimi devirip içden gelen bir off çekdim gerçekden elindeki o boyayla Harry'ye mi saldırcak sanırım bu durumu Harry'e söylemeliyim...

Odamdan ayrılıp tekrar Harry'nin miskin kokusu olan odaya girdim...

Kokusu tekrar burun deliklerime dolup burnumu yakarken yatağına uzanmış bir şekilde kafasını kaldırıp sırıtmaya başladı bu çocuğun kafası başka yerlere çalışmazmı.....

Bende kendimi tutamayıp gülmeye başladım dirseklerinden destek alıp yatakda doğruldu ...

Yanına yaklaşıp yatağın ucuna oturdum hemen fırsattan yararlanıp kolunu belime sarıp yatağa çekdi ..

Bende zıttına gidip geriledim kafamı anlamsızca sallayıp "Buraya niye geldigimi sormucak mısın??" dediğimde Harry tekrar saçma gülücüklerinden yollayıp sırıtmayı azda olsa kesdi "Niye geldiğini biliyorum " dediğinde kafamı neden anlamında salladım Harry birazdaha belimi kavrayıp kendine çekdi "Az önce ki olayın devamı için burdasın" dediginde yüzümü buruşturdum "Sendende bunu bekliyordum zaten" dediğimde Harry çarpık bir şekilde gülümseyerek yatağa oturdu gözlerimi yeşil gözlerine odaklayıp sözlerime devam ettim "Sanırım akşama mor bir boya kutusuna dönüşceksin" dediğimde Harry tekrar gülmeye başladı "Neden gülüyorsun" diyip şaşkınca suratına bakmaya başladım Harry'nin gülmeleri yerini kahkahalarına bırakdı Harry güldükce yanaklarında çıkan çukurlar beni deli edercesine etkiliyordu....

Dudaklarını büzüp gülerek konuşmaya devam etti
" Biliyorum biliyorum o aptal kız gine bir işler çeviriyor Niall'dan öğrenmesini istedim senin gibi saçma boya şakası yapıcak " desiğinde ister istemez ağzımdan küfür çıkdı ellerimi yanağında çıkan çukurlara götürüp baskı yaptım Harry elimi kavrayıp kollarımdan tuttu "Bu yüzden o boyayı birlikde karşılıcaz" dediğinde şaşkınlığımı sergileyemeden "Nasıl" diye cırladım Harry dudaklarıma sulu öpücük bırakıp sözüne devam etti "Birlikde yatıcaz arkadaşın odaya girincede kurguladığım plana biz devam edicez" dediğinde hemen kafamı hayır anlamında sallayıp ayağa kalkdım ....

Harry'de peşimden ayaklanıp bileğimden kavrayıp kendisine bastırdı o kadar çok sıkıyordu ki kasığındaki kemikleri vücuduma batıyordu "Ne yani sevgilin yerine planımı seçiyorsun??" dediğinde gözlerimi yere eğip vericeğim cevabı düşündüm...

Kafamı dikleşdirip "Evet öyle " diye fısıldadığımda Harry'nin beni sıkan kolları gevşemişdi elinden kurtulup hızlı adımlarımla odadan çıkdım derin derin nefes almaya çalışırken mideme batan iğneler canımı yakıyordu...

Oysa ki Harry hayatıma girmeden önce ne kadarda çok mutluydum şimdi ki halim ise kendine bakmayan aptal kurallara maruz kalmış bir kız gibi....

Kendimi suçlu gibi hissetmem gerekirken içimde rahat bir boşluk olusmuşdu ama bosluğa batan iğneler halâ canımı acıtıyor...

Dudaklarımı ıslatıp dışarı çıkdım sahile doğru yürüyüp sıcak kumların üzerine oturup bacaklarımı vücudumla birleşdirip kafamı kucağıma bırakdım...

Ben düşleeimden kurtulmaya çalışırken bir el omzumdan kavrayıp boğuk ses tonuyla "Özür dilerim" demişdi kafamı kaldırıp kim olduğuna bakdım.....

Vote +12 Yorum +5

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin