Kapıya bakdığımda niall elinde hamburger ile odama girmişdi hemen odamın kapısını kapatıp üzerimize kitledi meraklı ses tonumla "Ne oldu niall" dememe kalmadan harry kapıyı yumrukluyordu niall bana bakıp gülmeye başladı "Harry'nin burgerini aldım" dediğinde bende niall'ı destekleyip kapıya ağırlığımı verdim bu sefer harry dahaa fazla bağırmaya başladı...
"Niall burgerimi yersen bende senin bütün jambonlarını yerim" dediğinde niall gözlerini pörtletip bana bakdı "Hayır jambonlar" dediğinde onun yapamayacağını anlayınca elindeki hamburgeri hızla alıp yemeye başladım niall bana bağırıp "Neden yedin onu" dediğinde güldüm hamburgerin tam yarısına gelmişken niall kapıyı açıp "Harry burgeri Lisa yedi" dedikden sonra ikisi birden gülmeye başladılar....
Ben ne olduğunu anlamamışdım taaki harry'nin sözlerinden dolayı kusana kadar harry ile niall bana bakıp gülüp "Burgerin içinde solucanda vardı" dediğinde bu sözler kusmama sebebiyet vermişdi .....
Lavobadan çıkıp harry'nin odasında önüne geçdim elimi kaldırıp harry'nin sol yanağına tokadı atmamla harry'nin belimden tutup kendine bastırması bir olmuşdu ellerimi arkamda kenetleyip eliyle dudağımla oynamaya başladı.....
Kulağıma yaklaşıp "O tokatı sana fena ödeticem" dediğimde ben harry'i üzerimden ittirmeye çalışdım ama nafile bu sefer ellerini boynumda gezdirip "Bu hoşuna gidiyor mu" dediğinde bu sefer fazla olmuşdu işde sağ bacağımla iki bacağının ortasına geçirdiğimde beni bırakıp şeyini tutup kıvrılmışdı ...
Bende harry'e doğru eğilip "Dikkatli oyna harry planların bana sökmez" dediğimde yeşil olan gözleri koyu yeşile dönmüşdü ...
Gözlerimi gözlerinden kaçırıp odasından dışarı çıkdım harry'den tek duyduğum ses "Bu böyle bitmicek lisa"diyişiydi....
Odama geldiğimde yatağımda Cole olması gerekirken Zayn yatıyordu Zayn'e bakıp "Senin burda ne işin var" dediğimde yatağımdan kalkıp yanıma geldi "Bak Lisa Harry ile uğraşma yoksa seni ondan önce biz hallederiz" dediğinde onada bir tane geçirmek istedim ama elleriyle bileklerimi kavrayıp "Anladın mı" dediğinde bende ukalaca gülüp " Sizden mi korkcam pehh" dediğimde elini yanağıma koyup "Bence korkmalısın özellikle ben harry gibi fazla oyalanmam" diyip göz kırpıp gitmişdi oyalanmak ne alakaydı......
Vote +7 Yorum +5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanficÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...