Ağır itham ;)

617 28 5
                                    

Daha fazla yaklaşmasına izin vermeden yatağımdan kalkıp Harry'e doğru yaklaşmışdım....

Aramızdaki mesafeyi kapatıp bana daha fazla yaklaşmışdı odamda yanan sarı lambalar odaya loş bir hava katmışdı..

Harry'nin suratını incelerken gözlerim gözlerine kaydı gözlerinin kenarları kızarmış ve kirpikleri ıslanmışdı yanakları elma gibi kızarmışdı...

İki elini ters çevirerek gözlerini ovuşturdu yüzü asık ve boğuk ses tonuyla bir elini belime koyup "Lisa bana sarılırmısın" dediğinde anlamsızca suratına bakıyordum bende şaşkınlığımı gizleyemeyip "Şimdi neden böyle birşey istiyorsun ki" dediğimde bu sefer sol gözünü ovuşturup "Annemi çok özledim Lisa sadece sarılmak istiyorum" işte bir hassas nokdam daha bulunmuşdu....

Ömrüm boyunca hep annesi ve babası olmuyanlara destek çıkmışdım Harry'de annesinden ayrı olduğu için ufak bir sarılmadan zarar gelmez düşüncesiyle kollarımı beline sarmışdım....

Harry'de baygın gibi üzerime çullanmışdı....

Ve birden çocukların hepsinin içeri girmesiyle harry'i kucağımdan ittirdim....

Çocukların elinde kamera vardı içimden kendime küfür ederken harry ve çocuklar ise sadece gülüyorlardı.....

Harry'e bakdığımda ellerini saçlarına geçirip kahkaha atmaya başladı alaycı tavrıyla "Benimle oyun oynama güzelim" dediğinde bu sefer fazla olmuşdu ama Harry'e yaklaşıp ellerimi saçına geçirip çekmeye başladım....

Harry birden gülmeyi kesip "Pis sürtük bırak saçlarımı yoksa inan bana bu video'yu annene izletirim" dediğinde bu sefer tırsmışdım hemen ellerimi saçından çekip derin bir iç çekip yatağımın üzerine oturdum Harry çocuklara dışarı çıkın gibi bir işaret yaptı çocuklar dışarı çıkdığında Harry karşıma geçip gülmeye başladı sinirlerimi bozuyor bu çocuk...

"Lisa odama gidip t-shirt

lerimden bir tane getirirmisin herhangi bir tanesini" dediğinde hemen ayağa kalkıp "Senin ayağın yok mu" dediğimde aramızdaki mesafeyi kapatıp bir eliyle kolumu tutup sıkdı "Video bende sen bilirsin annen çok sevinecekdir heralde bana sarılmana yada okulun" dediğinde içimden annem neyse'de okul olamazdı lanet olsunnn...

Off'luyarak  Harry'nin kaldığı odaya gittim dolabından turkuaz renginde

Fuck You Baby yazan yazan bir t-shirt vardı elime hızla alıp odama geri döndüm Harry

yatağımın üzerine uzanmış bir şekilde yatıyordu sinirle kapıyı çarpıp Harry'nin suratına fırlattım Harry'de ayağa kalkıp söylenmeye başladı "Cık cık cık hayır Lisa bu t-shirt'tü ben değil sen giyceksin" dediğinde gözlerimden sinirden ateş çıkıyordu resmen sen görüceksin kıvırcık o saçlarına veda etme vakti geldi....

Vote +8 Yorum +3

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin