Hiç sesimi çıkarmadan annemin bana yapacağı işkenceleri düşünürsek lanet olsun .....
Kafamı tamam anlamında sallayıp Harry'i takip etmeye başladım aslında Cristen'ı ifşa etmek var ama ben arkadaşlarını satacak tarzdan bir kız değilim....
Harry'nin odasına yaklaşdıkca mideme kramplar giriyor...
Ve odasından çıkan o miskin kokusu burnumun içini yakmaya başlamışdı bile....
Yürürken arkasına dönüp bana gamzesini göstererek yeşil gözlerini büyüttü....
Tamam çekici bir çocuksun bunu sürekli göstermek zorundamısın...
Odaya girdiğimizde hemen kapıyı kapattım Harry bana şaşkınca bakarken "Ne ben ne biliyim tekrar video'ya almıcağını " dediğimde Harry'de kafasını anlamsızca sallayıp güldü "Hee bende benim bu sarışın halimden hoşlandın zannettim" dediğinde yüzümü buruşturup dil çıkardım...
Hızla banyoya geçdik Harry suyu açdıkdan sonra kafasını önüme eğdi ilk önce kafasını suya ittirdim saçını çekerek kafasını yıkamaya başladım Harry kafasını hiç kaldırmadan şampuanı işaret etti .....
Kafasına nerdeyse şişenin hepsini dökdükden sonra derisini kazıyarak saçlarını yıkamaya başladım....
Ben saçlarını yıkarken Harry gülmeye başladı ...
"Ne gülüyon" diye cırıldığımda Harry gözlerine gelen suları ittirerek "Şu halimize bak" dedi bende gülmek istiyorum ama yüz bulmaması için dudaklarımı birbirine bastırdım "Ne varmış halimizde" dediğimde Harry bu sefer daha coşkulu bir şekilde gülerek "Ne mi var ? Herneyse anlatsamda anlamazsın zaten" gine saçma aşkından bahsetceğini anladığım için sesimi çıkarmadım...
Biliyorum şuanda belki kızıyorsunuzdur bana sende ona aşıksın neden bu kadar soğuk davranıyorsun veya bu kadar uzatmanın ne anlamı var bilmiyorum Harry benim oyuncağım gibi onunla birlikde olursam oyuncağım kaybolucak yada kırılcakdır....
Harry'nin kafasını kaldırıp havluya sardım odaya geçdiğimizde Harry belimden kavrayıp kendine bastırdı kafasındaki havluyla saçlarını kurularken bir kaç buklesi yüzüne düşdü.....
Elimle yüzündeki bukleleri arkaya attırdığımda yüzünü benim suratıma yaklaştırıp "Bende bunu istiyorum Lisa" derken adımı fısıldayarak söylemişdi....
Gözlerimi gözlerine dikdim yeşil gözleri eskisi gibi donuk bakmıyordu mutluluğu simgeleyen yeşil tonu vardı içunde....
Bende Harry'nin kulağına fısıldayarak "Sen benim eğlencemsin Harry senle birlikde olursam eskisi gibi uğraşamam" dediğimde Harry gözlerini devirip "Bak işde gine aynı şeyi yapıyorsun" bu sefer sesi yüksek çıkmışdı....
Vote +10 Yorum +5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...