Ellerimi saçlarıma geçirip Harry'i takip ettim içeri girdiğimde koltuğa oturmus kollarını dizlerine bırakmışdı...
Sallanan zayıf bacakları dikkatimi çekerken Niall'ın sesiyle irkildim "Lisa biraz gelirmisin Canım " derken 'Canımın' üstüne bastırarak söylemişti gözlerimi devirip ayağımı yere sürte sürte mutfağa kadar gittim Niall hızla elini belime attıp tezgahla beni bitiştirdi şaşkınca gözlerimle Niall'ı süzerken bunu fark etmis olucak ki elini gözlerimde gezdirdi ..........
Gözlerimi kırpıştırıp Niall ile aramızdaki mesafeyi açmak için kollarımı önümde birleştirdim Niall biraz gerileyip yamuk gülümsemelerinden birini gönderdi daha önce hic duymadığım ses tonuyla beni şaşırttı "Harry ile aranızda ne geçti bilmiyorum ama bu ilişkiniz beni fazlasıyla korkutmaya başladı" dediğinde dudaklarımı ıslatıp gözlerimi yere sabitledim ağzımın içinde fısıldayarak "Biz ilişki mi yaşıyoruz sanki" dediğimde Niall kaşlarını çatıp benim gibi dudaklarını ıslattı "Ne demek istiyorsun?" dediğinde aramızdaki mesafeyi iyice açıp yemek masasına yaslandım Niall'ın arkası bana dönükdü ellerini tezgahın üzerinde bitiştirmişdi boğuk ve hafif kısılmış sesimle "Hiç" diye mırıldanıp odaya çıkmak için kapıya yaklaşdım ağır adımlarımla odaya çıkıp kendimi odama attım....
Ellerimi ensemde birleştirip kendimi yatağımla bitiştirdim yatağıma uzanıp ayaklarımı sallıyarak gözlerimi tavana dikdim.....
Bir zaman böyle kaldıkdan sonra yerimde doğrulup üzerimdekilerini çıkarıp rahat birşeyler aramaya başladım mini turkuaz şortumu bacaklarımdan geçirip iplerini sıktırıp fiyonk yaptım.....
Üzerime ise sax mavisi rambo atletimi geçirip elime telefonumu alıp televizyon izlemek için aşşağı indim Niall ve Louis koltuğa uzanmış yatıyorlardı bende yanlarına gidip kendimi koltuğa attım ellerimi çıplak bacaklarımda gezdirip göz ucuyla Harry'i aramaya başladım .....
Bu fikirden vazgeçip televizyonda göz gezdirmeye başladım.....
Midemde hissettiğim açlık baskısıyla mutfağa ilerledim ufak bir sandawich hazırlayıp ayaklarımı yere sürterek mutfakdan çıkmak için ilerledim kolumda hissettiğim baskıyla arkamı döndüm .....
Harry gözlerini vücudumda gezdirip dişlerini birbirine bastırdı gıcırdattığını duyabiliyordum.....
Vote +12 Yorum +6
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYOR
FanfictionÖncelikle Merhaba !! Hikayenin konusu tamamen planlara eğlenceye ve aşka dayalıdır .... Sinsi planlar kuran bir kız... Planların üstesinden gelen bir erkek.. İkiside birbirine sırılsıklam aşık olurlar ama ne olursa olsun asla o sinsi planlardan v...