BLANKS

400 28 6
                                    

Nefes alıp sözüne devam etti Harry konuşurken ben Harry'nin karşısına geçdim halâ bağırarak konuşuyordu "Saçma sapan şeyler söylüyorsun Lisa bir öyle bir böyle davranıyorsun seni anlıyamıyorum.." dediğinde ağlamamak için kendimi sıkıyordum bende Harry'e daha fazla yaklaşıp aramızdaki ufak mesafeyi kapattım ellerini kalçamın üzerine koydu kollarımı Harry'nin boynunun arkasında birleştirdim...

Boğuk sesimle konuşmaya ben devam ettim "Bitti mi?" dediğimde Harry başını evet anlamında sallayıp ensemdeki saçlarla oynamaya başladı ......

Ellerimi kollarına indirip kavradım ....

Ben Harry'e sarılmaya çalışırken Harry belimden tutup boyumuzu eşitledi dudaklarımda hissettiğim sıcaklıkla irkildim ....

Şuana kadar hissettiğim herşey bu duygu karşısında beni hissiz bırakmışdı .....

Bir yandan dudaklarımı dişlerken bir yandanda ellerini kalçalarımın üzerinde gezdiriyordu...

Kapıya birinin vurmasıyla Harry'i ittirdim....

Ama Harry kendini öyle bir kapdırmış ki resmen dudaklarımı sanki kendi dudaklarıyla yapıştırmış gibi hissediyordum....

En sonunda elimi yanağına götürüp cimcikledim...

Harry sonunda dudaklarımdan ayrılmışdı ben ses çıkarmadan kapıyı işaret ettim ...

Kapıya tekrar vuruldu "Dostum içerdemisin" dediğinde bunun Niall olduğunu anladım....

Gözlerimi irileştirip sus işareti yapdım Harry inadına kapıya yaklaşıp anahtara dokunduğunda hemen Harry'nin yanına yaklaşıp dudaklarına yapışdım...

İçimden Niall'a anlamını hiç bilmediğim küfürleri etmeye başladım...

Ben küfür ederken Niall'ın sesi kesilmişdi ...

Harry'nin dudaklarından ayrılıp "Biri daha gelmeden gitmem lazım ;)" dediğimde Harry dudaklarını büzüp kolumdan yakaladı "Bunun devamını istiyorum Lisa bu burda bitmedi" dediğinde yanaklarıma hücum eden alev topları yanağıma yolculuk yaparken vücudumu yakmaya devam ediyordu....

Hiçbirşey demeden kafamı tamam anlamında sallayıp odaya kaçdım hiçbirşey olmamış gibi davranmalıyım ama bunu nasıl becercem bilmiyorum....

Vote +10 Yorum +5

Alın işde öpüşsünler dediniz öpüşdürdümm şimdi rahatlayabilriz ama oyuna devam edicek hatta bazı oyunlarını  lisa ile Harry birlikde yapcaklar :))

HAYAT EĞLENCE (EĞLENCE 1D) DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin